streda 27. augusta 2008

Typy prebudení...

Človek sa môže prebudiť veľmi rôzne... Inšpirovali ma neobyčajné zážitky z posledných dní (rán) a vyšlo z mojej mysle tady tohle:



  1. Môžte sa prebudiť náhle, po zlom sne, strhnúť sa zo sna, predýchavať a báť sa otvoriť oči ale aj zavreť, lebo stále vidíte dorezané telo vašeho šampióna. Táto voľba nieje z tých radostnejších ale stáva sa...

  2. Môžte sa zobudiť ece mŕtvejší po včerajšej preflámovanej noci a s opicou a snažením sa rozpamätať prečo ležíte zrovna TU a zrovna s týmto človekom vedľa vás a horko-ťažko viete kto to je (ha, sranda by bola nevedieť:DD)

  3. Môžete vstať a odísť do školy/práce... Proste klasika, nič neobvyklé, ble grc už aj mňa to za chvílu čaká... :/

  4. Môžete sa prebudiť úpne v šoku, že vám niekto skočil do postele a začal vás mlátiť paplónom, ktorý z vás drzo stiahne. O šteklení ani nevravím a ignoráciu vašeho:"Choď doriti" a iných podobne milých vecí ani nespomínam...

  5. ALEBO...môžete sa prebudiť do krásneho rána s krásnym pocitom z predchodzieho dníčka, ako sa vám nejaký "chlapík" milo prihovára a drží podnos s raňajkami v tvare smajlíka a sladkého kakaa jak to máte radi a položí tácku vedľa vás, že nech vám chutná... Ach, zažiť niečo takéto, tak skáčem blahom... ehm, vlastne... končím, idem si zaskákať:DD

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

aj ja ceeeem to zltym napisane :D:D:D boooze deni musime ist dakedy vonka :D no nie kvoli tomu ranu :D

Jessica povedal(a)...

ja mám horšie vstávanie ale prístupnosť to má tak od 18 vyššie:))

Dee povedal(a)...

Claire: :D:D:D ma to daco s dakym unikanim?:D:D:D

lesi: tomu ver, len doriti ted som si merala teplotu lebo som upne skapata a skoro ma jeblo... :/

Jessica povedal(a)...

tak nie celkom s unikaním, to už ide asi z podvedomia:)) ja si to nevymýšľam!!:)

Anonymný povedal(a)...

To žlté si špeciálne určovala ričimu?:P

a ešte sa dá zobudiť na budík so slovami "kurva ja ten super sen s tou babou chcem dosnívať":D