nedeľa 24. augusta 2008

Poézia kolektívu 9.A

...čiže je to asi 2 roky a 3 mesiace staré:D Aspoň vidíte, aký pozor dávajú žiaci na vyučku (ale básnické črevo teda máme:D)... Konkrétne môj brat, Marek a JA:) Haha, s tými chalanmi bola haluz:D

Andrej vonku stojí sám
asi mu po hube dám.
Hodím doňho tehlu veľkú,
z hlavy bude mať len polku. (M&D)

Vedľa mňa ty teraz sedíš,
stále sa tu veľa mrvíš.
Dám ti teraz pečiatku,
však sme len na začiatku.
Sumer bol na počiatku
a ja ti podrežem matku
kuchynským nožom na šporáku?
Tak to mám na háku.
Na háku peknom a hrdzavom...
Začneme nad ránom
a pokračujeme až do večera.
Bude dobrá večera
keď pretiahneme nášho priateľa,
pridám k tomu Maďara,
príde aj pán Hatala.
Bude dobrá zábava!!!
Striela sa a zaspáva,
tvoja mačka skonala
keď Mareka týrali
Denisu pekne mr***i
a to všetko zároveň...
Malo to dobrú úroveň!!! (M&D)

4 komentáre:

Jessica povedal(a)...

aj my sme takéto splietali kedysi:)) dosť hustéé:))

Kaya povedal(a)...

OMG!!! :D toto bude o pár rokov v učebniciach literatúry.

Anonymný povedal(a)...

a prečo je tam tá cenzúra? Teraz neviem čo si mám domyslieť:´(:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D to si pamätaaam :D:D:D hahah