nedeľa 24. augusta 2008

Fest, kde bolo všetko mini (aj niektorí chalani mali v gatiach mini:D)

...to povedala Karpina:D Ale už moc predbieham... takže, sadnúť na zadky, pukance do rúk, idem rozprávať rozprávočky...

...Kde bolo tam bolo, zrodil sa raz jeden Kvas. A keďže bol strašne maličký a synonimum k tomu je "mini" tak ho nazvali MINIKVAS.

...už o chvíľu bude hlavná podstata...

Naša "krjú" v zostave Tej,čo vidí mrtvé lidi, Temnej,ktorá nebola temná, "Môjho" "Čierneho" "Bratra", jeho Modrovlsého najlepšieho kamaráta až za hrob, 15/16 ročného chalana a našeho Šoféra, ktorý spal v aute (a neskôr aj Magdinho kamaráta s "hekísom"-neviem ako sa to píše) sa vybrala na MINIKVAS!!!
Prvý deň bola šupa!!! Druhý pre mňa už trošku menej, hlavne preto lebo PRŠALO, blee...

Deň prvý..........príchod do areálu bol znamenitý, hlavne preto lebo som držala Tajomnú krabicu. "Čo máš v tej krabici?" pýta sa ujo SBSkár. "Koláče!" "To fakt?" "Uhm, aha!!!" Uja to tak zaskočilo, že ma nechal prejsť bez kontroly za to, že sa ponúkol...
Koncert Slobodnej Európy...spievam a skáčem (v pogu sa kvôli prachu nedalo vydržať) až ma otočí jeden chlapík či sa môže jeho kamarát so mnou odfotiť. Prečo nie, tak sme sa cvakli až mi povedal že to bude titulka Nového Času. fajn, neverím mu, ale čo ak vážne??? Dokelu, keby dačo ja nič... Ale nieje to cool byť v novinách s úpne cudzím chlapom??? Nie, nieje:DD
Koncert Karpiny (neviem čo som robila medzitým... aha, hrala "hakisacka"-už viem ako sa to píše, pýtala som sa:D)... bol úúúpne VYMAKANÝ!!! (Máme radi súlož!!!:D) Mám prach až v pečeni...neviem jak sa tam dostal, ale iste tam bol:D
Potom som spoznala Docenta na STU, ktorý bol náš milý sused. Mali sme milých susedov:)))

The Day Afrer Tomorov alebo Deň druhý........spala som vo svojom rodnom meste a s Ghosts whisperer sa vraciame do kraju večných MINI, kde začalo prškať... Ale Polemic bol úpne NAJ-NAJ-NAJ!!!!!! (Tešila sa s poduškoooou, čo všetko ma pred sebooou, je-heee...)

...a... a tak:D Možno ece dakedy dopíšem, ale nechcem vás unudiť hneď na prvú šupu, lebo pomalá smrť je bolestivejšia:D Takže: To Be Continued... (maby)...

4 komentáre:

Jessica povedal(a)...

Má-me radi sú-lož...dm dm dm dm dmdm!!! Teď čúvam Polemic furt:) že jaký ppč článok, môj najsamobľúbenejší! pekne si ma nazvala, možno si zmením meno:)

A čo sa dialo, keď sme odišli??!!

Dee povedal(a)...

:D:D:D
diiik

neviem co sa dialo ked sme odisli:D a neviem KEDY odisli:D

Anonymný povedal(a)...

Polemic je paráda:) Aj na hodokvase boli super, ale tam si nebola:P:D

marticenka povedal(a)...

Fakt bolo super;)... tesim na buduci rok:P