streda 13. augusta 2008

Čo sú ľudia zač a ako sa od nich odlišujem...

Piješ? Nepijem, ale tak nalej. Vodka zaplnila pohárik, štrng, a hneď sa lepšie poznali. Nechápem prečo to tak ľudia robia. Kto nepije s nami pije proti nám, povedal raz jeden človek. Neviem kto, neviem kedy. Ale povedal.
Časy sa menia a ľudia s nimi. Ona povedala, že ľudia sa nemenia ale menia sa len názory iných ľudí na nich. Chápem, múdra to veta.

Bola závislá. Nie na chlaste, nie na cigaretách. Jej problémom bola droga. Nevyliečiteľná droga, ktorá jej bola zrazu odobratá. Toľko námahy to stálo sa z nej dostať... a toľko času... toľko PREMRHANÉMU času kvôli jednému človeku a otázke, či si nechce aj ona dať. Pol roka liečenia, pol roka mimo realitu a bez života. Stálo to za to? pýta sa. Teraz už hej, ale viem, že nikdy nebudem v poriadku.

Ľúbim ťa. Kvapky sĺz stekajúce do nočnej tmy kedy všetci oslavujú nový začiatok. Nový začiatok nového konca. Si opitý. Ja viem, ale ajtak ťa ľúbim. Zaklapnutý mobil surovo pristál v taške, slza zamrzla v nočnej tme...
Ľúbim ťa. Aj ja teba cica, ešteže ťa mám, neviem, čo by som robila bez teba. Bez teba by nebolo mňa. Hovoríme si, že sa lúbime častejšie ako by sa malo. No a čo, my sa chápeme. Ja nikoho nepodvádzam. Ani ona, sme kamošky:)
Ľúbim ťa. Ticho v nočnej tme... povedz niečo, povedz niečo... a hlavne neplač. Som závislá? Som a je mi to jedno. A milujem čokoládu. A aj to mi je jedno.

***
Ja vždy všetko robím, akoby to bolo naposledy. Všetko čo som spravila, tak som do toho vložila celú svoju dušu. Teraz sa správam divne, akoby sa moj psychický vývoj zastavil dakde medzi 13. a 14. rokom mojho života...
Čo som zač? Ja proste len som... Netreba sa nado mnou zamýšľať:)

1 komentár:

Jessica povedal(a)...

You must look in the mirror
And make sense
Of what you can see

Just be (DJ Tiesto)
Proste len buď, aká si:)