sobota 20. septembra 2008

Technika v 21. storočí...

...konkrétne telefonovanie nemusí byť vždy len pôžitkom. Hlavne keď si ho nemôžte naplno užívať s rôznych dôvodov...
Ja nerada telefonujem...
1. keď som v MHD (minule som telefonovala a kamoška mala novinky a šeci ľudia sa na mňa tak nepekne dívali, jedna pani hovorila dačo o prílišnom rozkrikovaní sa:( )
2. keď som hneď vedľa našich (vždy spanikárim a správam sa v telefóne jak debil, čo si druhá strana môže zle vysvetliť... alebo najlepšie keď ma ODPOČÚVAJÚ!!! omg, snáť to nerobiaO_o )
3. počas sprchovania... (človek by ani nepovedal jak sa to v kúpeľni ozýva a susedia si môžu vychutnať hovor v priamom prenose)
4. 5 sekúnd po prebratí (lebo s veľkou pravdepodobnosťou všetko u nás doma ece spí a necem budiť a mám divný tlmený hlas keď ležim v posteli:D)
5. keď bežím na SADku, kedy daľší spoj ide za hodinu (no, je to celkom nepohodlné a nemôžem sa až tak sústrediť na hovor:D)
a...
...a to je všetko!!! Inak milujem telefonovanie... asi som na tom závislá:D No čo už...

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D mmm aj ja rada telefonujem, tak volajte :D

Anonymný povedal(a)...

@Lesi nemám číslo:P
@deelilah ty ozaj telefonuješ pri sprchovaní? To sa vôbec dá? Šak H2O a mobil nejde dokopy:P

Dee povedal(a)...

L: lesi cela som si napisat ze mi nejde sa dostat na tvoj blog lebo mi vzdy pritom zamrzne comp... tak nwm ci mam ja chybu alebo ee

P: ´tak ked som napr vo vani alebo danka s oblubou vola vzdy ked sa sprchujem a tak:D sak vypnem vodu, pobudnem vo vani a volam:D:D:D ale teraz uz nehavam mobil zvonit a uzivam sprchovanie:D

Anonymný povedal(a)...

pedall: to je smutne :D:D:D vsak si zozen :D

Dee: to je blbe.. mam tam kopu novych prispevkov a ten posledny chcem aby si videla :D a inak mam pierc v nose a novy uces :D

Anonymný povedal(a)...

@lesi tak daj:P:D

Adamko povedal(a)...

telefonovanie a gestikulacia je najlepsia kombinacia spojena s tym ze kazdy vola v nevhodnu chvilu a ze cakam s uzasom kto sa vzdy ozve a nezabudne, ach jo milujem telefonovanie hlavne je linka pretazena piatkove dni :D ale vidis telefonovat som vov ani neskusil hlavne ze som tam uz mal book :D...

Dee povedal(a)...

omg a prezil to?:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

ja by som sa bál že ho utopím (ten NTB)

Anonymný povedal(a)...

jeej aj mne furt volaju ked som v sprche...
no Sona už aj ked som na wc-ku =D


a kedy ty behas na sadku??? ne mhd?
elfi

Dee povedal(a)...

to cez prazdky, vies MHD ide aj za par minut ale SAD za par HODIN... tak to celkom nasere ked to nestihnes:D:D:D