sobota 27. septembra 2008

Strach zo strachu

Stalo sa vám niekedy, že ste sa báli a nevedeli ste čoho???
...mne hej.

Bála som sa... niečoho. Niečo stále driemalo tam na pokraji bytia(wtf?:D) v mojom vnútri a strašilo ma to. Takmer každú noc sa mi snívali divné sny a budila som sa...

[:Mám strach
Kdesi hlboko pod kožou
Bojím sa čo sa stane
Keď skončí tento relatívny pokoj:]... {SlobodnáEurópa}

Rozšírené oči v nočnej tme prezrádzali veľkosť danej chvíle. Sčista jasna mi bolo všetko jasné(omg, toľko "jasov" naraz:D)...Myšlienka...

Viem čoho sa bojím, ako sa bojím a PREČO sa bojím. Lenže viem aj, že je všetko inak... Proste to cítim. Nebojím sa už... nemám prečo... just NO DOUBT :))

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:o) dobry clanok... uz ti ide moja stranka?

Jessica povedal(a)...

nie je lepší pocit ako keĎ človek prekoná svoj strach