streda 31. decembra 2008

(Splnené(?)) Predsavzatia na rok 2008

  • upratovať si izbu (nodobre, tak toto sa neráta do tých splnených:D)
  • nechlastať alkohol (som na seba TAK hrdá!!! ach, ja mám tak pevnú vôlu!!! okej, už sa neospevujem:D)
  • stretnúť sa s Csillou (ano. ano!!! ANO!!! proste leto bez nej menôže byť!!!)
  • nabrať koncičku väčšiu ako -6 (no ehm... toto mi furt tak nejak kolíše... vidím prvé predsavzatie na rok 2009:D)
  • aby naša trieda bola v OH v prvej 8čke (BOLI SME TRETIIIII!!!!! YEEEEHAAAAA!!!! ďakujem našej triede za splnenie môjho predsavzatia:P)
  • nenamýšľať si!!! <= veľmi dôležité!!! (považujem za svoje najlepšie splnené predsavzatie!!! Nemôžem si namýšľať pravdu, lebo potom to už neni namýšĺanie;) :P)

Samozrejme, že predsavzatia sú napísané v cenzúrovanej verzii a ani niesu všetky;) Som zvedavá, čo budem písať dnes!!! Čo vy a vaše predsavzatia?

2 komentáre:

Jessica povedal(a)...

Tak na ružovom slonovi nájdeš nejaké tie predsavzatia...ja som na to akosi zabudla o tej polnoci nejaké si dať, to preto že som každého otravovala s novoročnou pusou:))

Anonymný povedal(a)...

:o) ja som mala novorocne pusy len od rodiny :D:D:D a predsavzatia som si ani nerobila bohvie co by som v tej ponurej nalade vymyslela D: