sobota 13. decembra 2008

Ten správny alebo Napíšem Mu po roku(?)

Konverzácia na MSN z 21.8.2007
(scenzúrovaná verzia)Tučné

Denííííí hovorí (22:36):
Tučné a inak jak sa prazdninuje?
On hovorí (22:38): zatial uplne super...akorat prave mam mierne stressy
Denííííí hovorí (22:38): hmmm?
On hovorí (22:42):Tučné tak vies ako je to sexom...na priatelkine kramy sa tesim pomaly ako na Vianoce
Denííííí hovorí (22:44): ohooo, tato tema ma zaujala
On hovorí (23:00): ...som kupil tabletku "den po"...zatial vyzera vsetko OK, akurat dufam aby mala buduci tyzden kramy... ak chces bezpecny sex bez stressov, prejdi co najskor na hormonalnu antikoncepciu....usetri ti to vela bezsennych noci
Denííííí hovorí (23:02): okokok ale tolko podrobnosti, to som nemyslela tym ze ma to zaujima ze sa chcem sprtat vo vasom zivote aj ked ma to zaujimalo, to hej ale tak chapeme sa
On hovorí (23:03):Tučné ja som ti to viac menej ani nechcel pisat, ale je lepsie ked ta na to upozornim aby si ty nedopadla tiez tak
Denííííí hovorí (23:05): dakujem, tak to si cenim
On hovorí (23:05): akoze...sex je fakt super ...ale zahravas sa s ohnom, fakt tabletky mas 99,95% ucinnost, ked mas kondomy, nikdy nevies ci ti nepraskne/nezosmykne
Denííííí hovorí (23:16): ok tak sa ti posnazim vtlct do hlavy ze neboj, vsetko dobre dopadne
Denííííí hovorí (23:16): a je super ze si taky chalan co sa o to tak stara
Denííííí hovorí (23:16): to sa ceni, to nesu vsetci
On hovorí (23:17): nedavno sme oslavili pol roka spolu naozaj mi na nej zalezi, a jednoducho nad tymto nemozem len tak mavnut rukou, ze sa to nejak vyriesi
Denííííí hovorí (23:18): jj tak to gratulujem to je super len tak dalej, spravny chalan
On hovorí (23:19): prestan, privadzas ma do rozpakov
Denííííí hovorí (23:19): ale sak je to pravda, zato ze ti vzdam hold nemusis byt v rozpakoch
On hovorí (23:20): dost bolo o mne....co ty? nechala si sa uz niekym zbalit?
Denííííí hovorí (23:23): ja mam pocit ze na vztahy sa ja nehodim... ja skor tak vselijak
Denííííí hovorí (23:25): tak ale dufam ze sa dakedy "ustalim"
On hovorí (23:27): aale podla mna si zatial nenatrafila na toho "spravneho" (nie praveho, pozor :)) )ja som bol tiez presvedceny ze sa na vztahy nehodim, ale prislo jedno dievca co vo mne rozburilo vetky hormony a popri tom je inteligentna a moja rovesnicka....skvele si rozumieme vo vsetkom jednoducho som strasne stastny ze ju mam
Denííííí hovorí (23:28): proc spravneho a nie praveho?
On hovorí (23:30): lebo podla mna je na zaciatku kazdy len "spravny"...ale akonahle ho spoznas lepsie a on bude nuteny riesit nejaky problem co sa vas tyka, uvidis co sa z neho skutocne vykluje ci ten PRAVY alebo len priemer
Denííííí hovorí (23:32): a co ak ty si myslis ze je ten "spravny" ale on si to nemysli?
On hovorí (23:32): akoze pol roka dozadu, keby mi toto niekto pisal, tiez by som sa akurat smial...ale ved uvidis sama...potom mi povedz ci som mal pravdu
Denííííí hovorí (23:33): ok ked budem s dakym pol roka tak ti to napisem... ajtak dufam ze ti raz napisem ze si mal pravdu aj ked by to znamenalo priznat ze MUZ mal pravdu ale tak treba robit kompromisy
...

dúfala som,že aj o mne bude raz niekto takto písať človeku, ktorého videl len raz v živote=))


Tento post nevznikol preto, aby som odhalila Jeho súkromie. Ani aby som odhalila svoje súkromie. Vznikol... a vlastne ani neviem prečo... Len cez chorobu som si kukala staré uložené konverzácie a hentú som tam našla, tak mi prišla vhod (to sú niekedy ale kurva náhody, he???).
(Nemysli si nič povrchné plís. Som rada, že mi pomáhaš s plnením mojich snov:))

Dnes je ten deň, na ktorý som nepriamo čakala takmer rok a pol. Hentá konverzácia s Ním sa odohrala mesiac po rozchode s jedným chalanom, po ktorom som sa asi miliónkrát zaprisáhavala, že už *N*I*K*D*Y* nebudem mať nikoho viac-ako-rada. Najprv úspešne. Ten čas by som považovala za fakt skvelý, nič mi nechýbalo, skrátka-užívala som si. Bezhlavo, nehľadiac na následky. Striehla som si, aby som nikdy nepocítila Ten Pocit a darilo sa mi. Asi odvtedy mám takú degeneráciu tažko prejavovať city. Darilo sa mi byť úplne necitlivá, potom sa moja necitlivosť premenila na niečo neidentifikovateľné, pocit ani taký ani taký. Proste NICOTA.

Do roka a do dňa???

Čím ďalej tým častejšie počúvam výčitkárske reči mojich spolužiačok prečo som im to nepovedala. Ale ČO som im mala povedať??? Že ho neberem ako spolužiaka, ako kamaráta, nepáči sa mi(asi), nevyhľadávam jeho spoločnosť ani ho neneznášam??? Keď som sama nevedela o čo mi ide a ani som tomu nevenovala pozornosť, že "šak načo"???

Ako sa vlastne taký človek zamiluje? (commenty, commenty pls:D)

Tak tu teraz piatok večer sedím a dávam dokopi tento článok aby bol na zajtra hotový. Necítim sa zvláštne. Vôbec nie nejako DOSPELEJŠIE alebo ako. Cítim sa tak... tak... akoby som to bola pravá JA.
Ešte stále neviem, či Mu mám napísať, lebo:"Čau, už rok sme si nepísali ALE vtedy si mal pravdu..." mi znie torchu odveci:D


prajem krásny deň a nezabúdajte byť šťastní. Ja som.
...snáť ste odo mňa nič osobné v článku ani žiadne city nečakali???

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:o) to su nahody nazyvane osud :o)))... samoska ze mu napis.. daj mu tuto konverzaciu a potom mu napis ze mal pravdu .o)))... bude rad, naozaj :o) dufam su aj oni dvaja spolu :o)... ale to je supeeer este ked aj vy uz mate toho polroka :o) a tiez sa blizia vianoce :D:D:D to je uplna "nahodka" :D:D:D

Dee povedal(a)...

prave som mu napisala a vraj si to pamäta:))))) no jeeeeej, som happy:))) chapes, on si to PAMäTA!!! neviem ci su oni ece spolu... sak ked budeme spolu tak pokecame;)

o viankach ani nehovor:D musim ece darky pozhanat a ty uz mas???

carpe diem:)

Dee povedal(a)...

tak to mi ich podrz, dozvedela som sa, ze su ece furt spolu, boze to je take uzasne, nechapem ze sa tomu tak tesim:D:D:D

Jessica povedal(a)...

ako sa človek zamiluje? ja poznám len lásku na prvý pohľad a prežije len keď sa udržiava fyzická blízkosť...

Anonymný povedal(a)...

claire ma absolut pravdu

Adamko povedal(a)...

Ja by som claire oponoval i ked ma to daco do seba mudreho, ale je kopa stastnych ludi, ktory sa zamilovali a myslia jeden na druheho aj ked nie su vo svojej blizkosti. Takze pochybujem o tej laske na prvy pohlad, bud claire taku nezazila alebo ju taka moc sklamala iny dovod nevidim, nehnevaj sa :)

Dee povedal(a)...

aj ja som poburena tou blizkostou, co ak je ten druhy napr. chory? O=)

Anonymný povedal(a)...

jejooo .o) to jeake kvele to uz su spolu kolko potom rok aj ol? :o))) ci teda viaaac :D...to je supa ze drzim palce ;)haha darceky uz mam :P:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

jujdy.. o laske :D.. myslim ze moj blog je 99%ne len o tom :D:D:D takze ak sa niekomu budem moc moc moc chciet :D tak nech si kuk basne a moj nazor sa docita :D

Anonymný povedal(a)...

mudra Dee mi raz povedla, že laska má vela podob....=D elfi