streda 17. decembra 2008

Stávky, dohody a iné (hazardné) hrátky

Milujem stávky.
Je pri nich sranda a dá sa staviť o rôzne veci (hlavne keď sa stavíte o kamošove repráky- vyhrá, repráky si neháva- prehrá, repráky sú vaše). Dokážu zmeniť život. Naučia vás čítať medzi riadkami a uvažovať dopredu. Dá sa v nich nájsť kopec medzier. Vlastne, ešte som sa nestavila o jedinú stávku komplet dopodrobna premyslenú, bez medzier a bez vykrúcačok, ktoré ("žiaľ") neboli konkrétne podané. V každej sa dá niečo nájsť

  1. beží stávka "o pusu"... ak je to s niekým nesympatickým, môžte oponovať, že sa nekonkretizovalo, KTO dáva KOMU pusu, a vlastne ani KEDY atď... našlo by sa toho veľa
  2. beží stávka "o liter"... liter čoho??? VODY??? Nech sa páči:P
  3. beží stávka "o zmrzlinu"... zmrzlinu z lídla za 4 koruny, zmrzlinu PO ZÁRUKE, zmrzlinu rozplacknutú na zemi alebo akú zmrzlinu vlastne?:D
  4. beží stávka "o sex"... orálny, análny, SLOVNÝ, sex po nete... ach, to je tooolko možností jak sa z toho vykrútiť:D

Nemám rada, keď niekto nesplní svoju stávku. Tak načo sa potom stavoval?! K tímto prízenmým ľuďom som sa (takmer?) pridala aj ja... Mrzí ma to, aj keď by som tú stávku NIKDY (t.j. pokým sa nestanú ZÁSADNÉ zmeny v mojom živote a zároveň aj zmeny v živote mojho "spolustávkovateľa") nespravila. Proste nie!!! V niektorých stávkach si musíme uvedomiť, čo je DôLEŽITEJŠIE. Vybrala som si správne:) Uff, už si nepripadám taká zbabelá:D

Dohody by sa podľa mňa mali plniť. Keď niekomu niečo sľúbite, mali by ste to dodržať!!! Poslednú dobu sa strašne pýšim svojim "ozvaním sa "jemu"", čo som sľúbila pred rokom aj dačím. Ale dodržala som slovo. Preto, ak nemajú ľudia vážny dôvod, nech svoje dohody dodržujú. Sľuby sú na to aby sa porušovali, nie dohody:P

A iné (hazardné) hrátky veľmi preferujem:D Teda, ak sú v súlade s morálnymi zásadami a dotyční ľudia majú svedomie.

tak teda:

"liberté, egalité, fraternité mon amie"

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:o))) chuchu dakujem za dobre tipy, tusim sa dam na stavky :D:D:D

Dee povedal(a)...

hej ale pozor na detajly:P milujem stavky:D

Anonymný povedal(a)...

Deee? dufam,že v našej stawke nehladas nejake nedokonalosti? =D


ale s tebou sa už bojim stávkovat..

P.S.tesim na SOBa
Dži

Dee povedal(a)...

neboj gabi, SOBA aj dostanes:D:D:D

Dee povedal(a)...

ale nie, ja som cestna;)

Jessica povedal(a)...

asi sa s niekým stavím a odrbem ho :))

Anonymný povedal(a)...

=D ale nie SOBA ale SOBa,jo? =)

dží