sobota 6. októbra 2007

Ach, tí chlapi...

Žena hovorí:Jednoducho niesom na vzťah pripravená.
Žena myslí:Keď som ťa videla tancovať na stole v kovbojských čižmách, pochopila som, že viac by sa ku mne hodil Usáma Bin Ládin.
Muž počuje:Máš príliš malý penis. Roll

Žena hovorí:V stredu nemôžem.
Žena myslí:Prehováraj ma, na stredu nemám nič naplánované, čakala som, či sa ozveš. Tak ma už prehováraj, veď vieš, že chcem byť s tebou.
Muž počuje:V stredu nemôžem.

Žena hovorí:Pôjde s nami večer aj Adam?
Žena myslí:Je s ním zábava, bolo by to fajn.
Muž počuje:Rada by som sa s Adamom vyspala.

Žena hovorí:V sobotu idem von so svojimi kamošmi.
Žena myslí:V sobotu idem von so svojimi kamošmi, nevidela som ich už veky.
Muž počuje:V sobotu sa stretnem so svojimi bývalými. Roll

Žena hovorí:Je toto sedadlo voľné?
Žena myslí:Je toto sedadlo voľné?
Muž počuje:Si voľný?

Žena hovorí:Hrávala som futbal.
Žena myslí:Som v športe dobrá a chcem, aby si bol na mňa pyšný.

Muž počuje:Spala som so všetkými futbalistami.

Žiadne komentáre: