nedeľa 28. októbra 2007

Prečo JA?!

A je to tu... ďalšia rodinná návšteva, ktorej som sa našťastie vyhla (nič proti nikomu, to ja predsa nikdy;)). A teraz sa od nemenovaných zdrojov (moja ségra) dozvedám, čo sa dialo. Tááákže, prvú pol hodinu sa preberali moji bývalí (šak prečo ne), ďalej sa preberali šetky osoby mužského pohlavia v mojom okolí a ktorí by sa ku mne hodili a prečo, ďalej spájali moje meno a ich priezvisko a ďalej rozoberali, aké by som z nich mala výhody... Ale zase na druhú stranu si strašne cením, že aspoň niekto vie, čo mám robiť :D

3 komentáre:

Naša Kenialita povedal(a)...

No pekne! Fajn ze si tam nebola, by si sa potom asi prepadla pod zem-to je prva moznost, druha- vsetkych by si zbila./to sudim len a len podla seba :")/

Jessica povedal(a)...

myslím, že keby si tam bola, nepustili by sa ohovárať ťa:) Sestra ti povedala čo sa dialo, alebo začala prvá hovoriť o téme chodenia?:)

Dee povedal(a)...

najhorsie na to je, ze oni sa o tom bavia aj ked tam SOM :/ a segra len ze ci cem vedet o com sa bavili:D