pondelok 8. októbra 2007

-*-*-*ZnAmeNiA úpLNéHo FliRTu*-*-*-

-*pRE chaLaNOv-*
1. usmieva sa na teba
2. smeje sa, ak povieš dačo vtipné
3. prehrabáva si vlasy keď s tebo hovorí
4. dotýka sa ťa, ak s tebou rozpráva
5. hovorí:"Nie, nepoviem koho mám rada!" s obrovským úsmevom na tvári
6. keď idete s partiou do kina, vždy sedíte vedľa seba
7. kritizuje babu, ktorá sa ti lúbi
8. prichytíš ju, ako ťa pozoruje
9. furt sa ti hrá s vlasmi
10. vie tvoje číslo a adresu
11. trávi s tebou toľko času, koľko sa len dá

-*pRe bABy-*
1. veľa ťa chváli
2. snaží sa ťa dotknúť
3. použije prvú vec, ktorá ho napadne, len aby ti niečo povedal
4. odprevádza ťa domov
5. snaží sa ťa rozosmiať, keď sa cítiš strašne
6. keď ho prezvoníš, zavolá späť
7. volá ti len aby ťa počul
8. napodobňuje tvoj smiech
9. stále sa na teba pozerá
10. vymýšľa si rôzne výhovorky, len aby sa ťa dotkol

3 komentáre:

Adamko povedal(a)...

haha:D ja by som ta este vedel dovymyslat veci, hlavne lubova metoda"ukazem ti moje bycie v garazi" :D:D:D

Dee povedal(a)...

:D:D:D to znie jak pod si pozriet moju zbierku motylov:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

hehe... ale pre blondinky to treba povedat rovno :D:D:D bo vies, ze to nemusia pochopit... :D:D:D staci: pod navliect galosu na kamosa, ide sa na vec :D:D:D