streda 31. októbra 2007






Bolia ma asi všetky časti môjho tela, kruhy pod očami, akoby som nespala celé veky, hlasivky v prdeli a sluch na minime, ALE ústrižok s MCR logom na ruke, noví známi a nezabudnuteľný zážitok v pamäti... Aj takto by som charakterizovala včerajší večer pozvoľne prejdený do hlbokej noci.

Vo veľmi už z diaľky badateľnej šóre sme si tých pár chvíľ postáli a spoznávali sme Košice a tamojších obyvateľov:) Dnu, hore schodami, dole schodami a k pódiu. Nezabudnuteľná cesta, neviem koľkokrát som ju včera prešla:D
Plán na dnešný večer: 19:45 Desmod
21:00 Mindless Self Indulgence
22:15 MyChemicalRomance

Hm... Poznáte skupinu Mindless Self Indulgence? Nie? Ako, popravde ŠIALENEJŠIU punkovú skupinu som eče nezažila:D Ich hudba nemala žiadnu logiku a bolo to dačo až TAK ODVECI, až sa mi to lúbilo:D A že JA som hyperaktívna...
Bolo okolo 22:30 keď pódium potemnelo. Davy šaleli. Prichádza MyChemicalRomance, prichádza to, prečo sme všetci tu. Nejak to nedokážem opísať, neviem proč. Ale predstavte si, že po niečom strašne túžite. A teraz ste to dostali. To je moje, to mi už nik nevezme... :)

I´m not afraid to keep on livin´
I´m not afraid to walk this world alone
Honey, if you stay
I´ll be forgivin´
Nothing you can say
Can´t stop me goin´ home


Ešte odkaz pre super ľudí z Košíc: Hey, ste super!!!

Žiadne komentáre: