štvrtok 25. októbra 2007

That´s life :P

Mňa dnes už nič neprekvapí... Ani keby mi do kúpeľne dakto vtrhol a keby sa spýtal, či chcem sex, reagovala by som asi posumkom, že mi je to jedno. A keby zrazu došiel za mnou ujo a spýtal sa ma, či chcem tú hruškovicu, čo je v obývačke, povedala by som asi iba:"Tak nalej." A keby som pri ceste do izby videla mamuta, ani by som okom nemyhla a šla sa učiť. A keby si to niekto rozdával u mňa v izbe, len by som si sadla na stoličku a učila sa. Keby som sa doučila s šla online, a tam mi chalan povie, že je gay, pomyslela by som si asi len:"aha." a šla by som spať. A keby si to dotyční eče furt rozdávali v mojej izbe, šla by som spať na balkón. A keby som tam umrzla na smrť, v hrobe by sa mi výrili myšlienky, že:"no blbé..." A keby som sa zreinkarnovala ako niečo hnusné, začala by som sa asi smiať...

2 komentáre:

Jessica povedal(a)...

A keby som uvidela moju megalásku ako bozkáva svoju frajerku, asi by som...

Adamko povedal(a)...

zaújmavé:D ...niekto to ma poriadne v pici " " haha