piatok 25. januára 2008

The Butterfly Effect

"Ak zmeníte jednu vec, zmeníte všetko..."

Včera som videla film Osudový dotyk. Niektoré filmy keď pozerám nezanechajú vo mne nič, zabudnem na ne, na ich obsah a pointu... Niektoré si pamätám. Napríklad Fakulta. Lebo skvelý herci (Josh Hartnett :P), ale o tom nechcem hovoriť;)
V tomto filme išlo o to, že aj tá najmenšia zmena môže mať obrovské dôsledky.

On sa vracia vďaka denníčku a spomienkam do svojej minulosti, môže ju ovplyvniť. Ale zasiahne to do života aj jeho blízkych a nakoniec zisťuje, že sa musí vzdať svojej životnej lásky, lebo to nikdy nevide... Raz sa zabije, raz zabije jej brata atď... Proste hrúza :/
Toto ma prinútilo sa zamyslieť (ano, ja viem, som chorá a mrte sa nudím ale... ten ZÁUJEM :D). Keby som JA mala takúto možnosť... ČO by som zmenila, a zmenila by som vôbec NIEČO???
  • Nie.
Vždy keď bolo dačo zlé, vystriedalo to dačo dobré. Ešte lepšie, ako to predtým. Chcela som to zmeniť? Vtedy určite, ale odstupom času... nie. Všetko sa posere? Neva, aspoň sa nenudím.

Je to asi šialené, ale je to fajn. Fakt:)
...zatiaľ :D

1 komentár:

Jessica povedal(a)...

Tento film patrí medzi moje obľúbené. Dlho som nad ním premýšľala. Prečo? Ako? Myšlienku to má hlbokú, nad tým filmom sa aj naprostý debil zamyslí. Taký je ten film silný.