sobota 19. januára 2008

Fičím na dačom???

Celý tento týždeň bol divný... Z polovice mojich známych sa stali trosky, snívalo sa mi, že ma zastrelili a deň nato sa mi dostalo do ucha, že segrina spolužiačka (má 12 rokov) dala kopačky 19 ročnému... Ok, jej vec:D Potom sa mi pomiatne kamarátka... Skvelé, stále neviem čo sa deje. Potom na mňa útočia v sne fretky. Písomky som pohnojila jak nikdy nikto ale mám v péčku. Fajn. Mňa neprekvapí už nič.

...
Konečne piatok. Vlečiem sa domov. Konečne piatok a idem na koncert. Cestou hore ma zaujal jeden malý psík. Venčil ho trošku väčší chlap, ale o to mi nešlo. Ten psík bol nezvyčajne biely. A bol maličký. A nezvykle tučný.
Niesom zoofil, čo si ale zrejme nemyslel ten jeho chlapík, tak na mňa škaredo pozrel.

Tak som radšej zdvihla zrak...

Moriak... Sliepka... HUS???

Čo?

Vedľa nich dáka teta a traja psi.

Moje myšlienky: ona chová moriaka na deň vďakyvzdania??? Počkať...

PREČO vlastne VENČÍ MORIAKA????

Čierna sliepka sa pasie pri potôčiku.
Blúznim, istotne len blúznim.
...
Vchádzam do vchodu, moriak na mňa kuká, kvokne si, kuká, postaví sa a kuká.
Vojdem do bytu a úplne ľadovcovým hlasom sa pýtam segry:" Nati, pls, kukni sa cez balkón von, či je tam naozaj moriak..."
...
Inak, vôbec ma to neprekvapilo. Možno som len prepracovaná. Možno psychicky na dne. Možno dačo fetujem...
...
Ak mi chcete hocičo oznámiť(napr. že mi rastie druhá hlava), teraz je ten správny čas. Mňa už nič neprekvapí. Najnovšie očakávam mamuta u mňa v izbe...


P.S.: Tá teta býva v paneláku, v Blave... cool, ne?:D

2 komentáre:

Jessica povedal(a)...

no čo ty vieš:) ja som vždy chcela mať takú malú opicu, čo by nám skákala po byte:)

Dee povedal(a)...

no jo, ale opica nepatri do HYDINY :D