nedeľa 20. januára 2008

Klasická nuda na vyučku...

...ako vždy, tie isté baby, to isté veštenie (t.j. jedna dáva otázku, ktorú druhé nevidia a odpovedajú na ňu tak "z brucha" že čo ich napadne:) )

Otázka: Máte radi... mňa? (gabiku)
...samozrejme že NIE! prečo by to tak preboha malo byť?!
...Áno! Pretože som minule povedala nie a potom som to ľutovala.
...áno, veď aj Vaš*o (cenzura) si holí nohy

Otázka: Ako sa bude volať skupina slávneho nemenovaného rockera?
... červené tangá
...plesnivý jogurt
... obhryzené jablko

Otázka: Koľko bude mať členov a čo budú robiť?
...829, sex?
... 40 a budú prezliekať posteľnú bielizeň s mrkvičkami
... 10 lebo chcú "kompletného žolíka"

Oblečeme sa v stredu ako nemenovaná profesorka naša("vreco")?
...nie, lebo nepadajú traktory z neba!
...áno lebo milujem úžasné veci, mňam
... ja neviem... ale chcela by som. Ani neviete jak moc

a pokračujeme už len Gabi a ja, lebo baby chceli dávať POZOR =O

-Chceš šukať psa?
... áno, ako inak;)

-Ako sa máš?
...tak ako by pret piatimi minútami sa pred tebou zjavil Josh Hartnet

-Chceš sa deliť mitoticky?
...áno, pretože verím, že láska takého formátu je jedinečná

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

*rofl*:D:D že chceš šukať psa:D no tak tá hra je super:D