piatok 25. januára 2008

Na happyendy sa chodí do kina, realita býva iná.

Ako som už spomínala, teraz som chorá. Nudím sa doma, prihováram škrečkovi, predstavujem rodine nových kamarátov. Zoznámte sa, Ovládač a Ovládač 2. Moji blízky priatelia. Dokonca som si ich pripustila bližšie k telu, ako kohokoľvek iného. Proste priatelia v núdzi.
Faaaajn, už sa poznáme, ide podstata.

Čím viac filmov kukám, tým viac zisťujem, aké sú si podobné.
Existuje len pár druhov filmov, a to také, kde...

  • ide o to, že baba úplne náhodou stretne chalana, zalúbia sa, potom nastanú problémy lebo baba, ktorá ju neznáša jej zavarí, ale nakoniec sa dajú znova dokopy.
  • ide o šport. Klasika, zápas je nerozhodný, v posledných sekundách dajú "naši" gól. Zápas končí 3:2
  • žena nieje z krásneho "vrhu" ale kamoška ju upraví, make-up, šaty a zrazu je královna plesu.
  • skupinka ľudí uteká pred zlými, pár sa ich zachráni a neskutočne porazia zlo.
  • ...potom všetky ostatné (ako môj Osudový dotyk :P), ale tých dokopy neni ani polovične tak veľa ako tých predtým
Ja fakt neviem, ale mňa už úpne nebavia všetky tie "povrchné" filmy, také happyendy že to museli písať režiséri, ktorí boli najmenej nadrogovaní, a kde už v prvých 5tich minútach viem, kto sa s kým dá "dokopi". Faaajn, pekná predstava, ale haló haló realita, počujeme sa?

No ale filmy sú aj nato, aby sme si od tej reality ODDÝCHLI }:-) Ale ako mám oddychovať, keď pri tom VRACÁM??? :DDD

3 komentáre:

Jessica povedal(a)...

Preto mám rada psychologické filmy, tam sa zamýšľaš nad tým, o čom to vlastne bolo, čiže koniec nie je ani šťastný, ani nešťastný. Napr. Proroctvo z temnôt, Hodiny, Stay, Svet podľa Prota, Butterfly effect.

Dee povedal(a)...

poznam akurat prve a posledne... hej tie su super, len nemam rada ked je zaver ze domysli si jak chces, lebo tam moze byt toooolko koncov:D

Anonymný povedal(a)...

jej svet podla prota=D,..inak sa mi zda ze u teba sme nejake tie happyendovky kukali..=p..ale newa....mozno kvoli takym filmom nekukam casto telku...radsej si zicnem,nieco co cem...
dzi