piatok 18. januára 2008

Posolstvá z vesmíru???

So PSom sa dačo stalo... Nikto ho nevidel už týždeň. Rozhodla som sa pustiť do pátrania a zistila som, že ho tí zlí uniesli!!! Misia sa načala a ja som ho našla uprostred púšte v krabici(!) a vyslobodila...
Ideme na túru do lesa, po chodníčku, keď zrazu zašuští lístie. Skúsený horský vodca (tatov kamoš:D) povedal, nech sa nehýbeme. Zrazu z kríkov vyskočí fretka a zakusne sa mi do nohy. Snažím sa ju striasť, ale drží sa pevne...
Strážime známym chatu a zrazu sa tam strhne prestrelka. Dostanem guľku do hlavy a umieram. Ale niesom mŕtva, iba dožívam... Rýchlo ideme do blízkej nemocnice, nemôžem sa hýbať, aby guľka nezasiahla mozog a idem na operáciu. Cestu nezvládam a zahmliela sa mi pred očami...

Skvelý oddych cez noc, nemyslíš??? Sú to iba moje sny alebo nejaké veľmi významné životné posolstvo, ktoré keď nerozlúštim sa zrúti vesmír??? Napr. že nás napadne invázia fretiek, alebo chudáčik náš idol PeS bude fakt unesený? :'(((

Žiadne komentáre: