piatok 28. septembra 2007

O tom, ako na prvý pohľad rovnaké veci sú úplne odlišné.

Dnes si tak papám MARGOTku a idem s ňou do telocvične. Pri vstupe mi bolo povedané, že nemôžem ísť do telocvične s keksíkom. Odľahlo mi a vstúpila som do telocvične...

Problém???

Všeobecné pomenovanie "keksík" sa používa na sladkosti len tie, v ktorých sa nachádza aj OPLÁTKA!!! Ale Margot oplátku NEMÁ! A ešte k tomu je na obale napísané:"Tyčinka s kokosovou príchuťou". Mimoriadne by som chcela zdôrazniť to TYČINKA. Tyčinka NENI keksík.

Nechápeš???

To máš takto: Máš druh jedla SLADKOSTI. Ten sa skladá z tyčiniek a keksíkov. A keksík NENI TYČINKA! To je ako živočíšny druh ČLOVEK. A skladá sa zo ženy a muža. Ale muž NENI ŽENA!!! :D

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D:D hehe, to si ty ci to mas z nejakeho clanocku? :D:D:D jake fasa... :D:D:D njn, niekedy sa treba zamysliet :)

Dee povedal(a)...

to sa mi stalo:D

Jessica povedal(a)...

to po tom mojom článku?:)) ja všetko nazývam keksíky, alebo tyčinky, či sladkosti, všetko slúži na jedno. Nažrať sa ich čo najviac:)