nedeľa 9. septembra 2007

Z Leinho denníka...

TOTO NENI MOŽNÉ!!! Prečo sa to muselo stať práve MNE??? Prečooo??? PREČO práve keď som sa chcela rozísť s Mirom sa MUSEL zrovna rozísť ON so MNOU???????? Zúrim, strašne zúrim!!! Ale to rozhodne NENI to NAJHORŠIE!!! Viete AKO sa rozišiel??? Toto sa môže stať fakt len mne teda... Povedal mi, že sa mi lúbi dakto iný... OK, nič sa nedeje chápeme sa (aspoň nesom JA tá "zlá")... ALE ON POVEDAL, ŽE SA MU LÚBI JEHO KAMARÁT!!!!!! Dala som DOSTATOČNÝ dôraz na to slovo KAMARÁT??? A taktiež na ten MUŽSKÝ ROD??? Vážne by ma mal už dakto odstreliť... Vopred diki...

glittery!

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D:D:D jezisiiiiiiiiiiiiii, to je uuuuuuuuuuuuuuuzas :o))) nahodou, mne by sa velmi pacilo mat kamarata, ktoreho pritahuje to iste pohlavie ako mna :D cize chlapa heeej? :D:D:D... jeeeejo :o))) ale keby mi dal kvoli inemu chalanovi moj chalan kopacky :D no neviem neviem...

Dee povedal(a)...

boooze lesi:D no bola by to haluz, len co ak by sa mu zacal lubit ten isty chalan co tebe a prebral by ti ho??? hmmm??? :P