streda 26. septembra 2007

Stretávka po 20tich rokoch, alebo čo dokáže cigareta...

(myslenia svojich "obetí" som si vymyslela, ale myslím, že si mysleli podobné veci ako som o nich napísala, že si myslia:D )

Deni: Je 26. 9. asi 11:15 miestneho času a ja mrem nudou na suplovanom vyučku. Dnes mám super náladu, vo vzduchu je dačo VEĽKÉ... Tak píšem kamošovi, či nemá chuť na nezávezný sex (no ok, tak píšem, či ma po škole nepočká:D ). Všetko súhlasí.

Moni: Idem okolo druhej zo školy hore kopcom, mrem, dnes 6 hodín a zrazu v dialke zbadám svoju milovanú Deni s Adamom. Dám sa s nimi do reči, že čo robí ON a eče k tomu TU. Zrazu si to k nám dofrčí Andrej s prázdnym výrazom tváre. Po krátkom rozhovore (lebo mám dnes o pol 4. tani-tani) -bol strašne Andrej zdeptaný, že sa naňho kukala zo zeme cigareta, keď už prestal fajčiť (sprevádzaného rehotu Deni a Adama, neviem prečo) ja s Andrejom ich opúšťame...

Andrej: Idem konečne o druhej domov zo školy, eče ten mtre vysoký kopec a môžem sa doma konečne napiť. Rozmýšlam nad tým, ako dlho som už nefajčil... A zrazu... Sčista jasna sa na zemi objavila cigareta!!! Čo ti jebe??? To ČO je??? Kukám na ňu, kukám, ale šak mám akú takú pevnú vôlu, tak ju ZAŠLAPNEM!!! HA!!! Tu máš ty sviňa!!! Čo ti jebe, veď tam je Monika s Denisou a Adamom:D:D:D Začnem im rozprávať o "mojej" cigarete keď vtom Denisa s Adamom sa asi pomiatli, lebo padli do brutálneho rehotu... Hm, ale musím sa ísť domov napiť, tak sme s Monikou odišli...

Adam:Príjemné vybrovanie mobila mi nedovolilo sa na neho nepozrieť. Deni píše, či nemám záletnícke sklony (teda, či ju po škole nepočkám). Ako tak sedíme v buse, začne sa k nám priznávať jeden chlapík, ktorý bol kedysi dobrý kamoš... KEDYSI!!! Myslím, že chcel ísť k Denke aj on, ale nejak sme to zakecali. Keď ideme znova na zastávku, stretneme MONIKU!!! Originál JU!!! Haluz, no. Niekedy si povieme, že už nás nič neprekvapí, hovno. Naopak, ďalšia známa tvár sa k nám približovala s absťákovým stavom. Myslel som si, že sa tam rozklepe. Hovoril o cigarete ktorá ho lákala si ju zapáliť. Tá istá, ktorú som šmaril do toho týpka. Denka to tiež vedela, tak sme sa začali úplne kŕčovať... Oni dvaja nechápu, nevadí...

Deni: Adam ide so mnou home, lebo ide na chvíľu k nám... Nastúpime do troleja a všimneme, že paralelne s nami sedí náš spoločný známy (hm, nechápem, jak sa z človeka môže za tak krátky čas, čo sme ho nevidela stať taký pako...). Chcel od Adama cigaretu, ale správal sa jak totálny debil (keď to už aj ja uznám, tak v tom fakt dačo bude:D ), tak ju Adam do neho hodil a ona padla na zem... Ideme k nám, zotrváme chvíľu o druhej odídeme a jak idem Adama "kopnúť" na zastávku, spozorujem v diaľke Moniku:D Chcela som jej dnes zavolať, ale furt neviem proč som zavolala Adamovi:D A potom ide z tej istej diaľky Andrej:D:D:D Povedal nám, že prestal fajčiť, ale tam na schodoch sa na neho strašne pozerala dáka cigareta... Mne s Adamom došlo, že to bola tá "jeho", tak sme padli do úpneho rehotu, že čo dokáže jedna cigareta...

Ak stretnem dnes eče dákeho známeho, tak ho asi zabijem... :D:D:D

2 komentáre:

Adamko povedal(a)...

Nj zvalstny den, teda :D aspon nejake pozitivum do tyzdna :)

Anonymný povedal(a)...

:o) hehe, no som rada, ze som ta nestretla :D:D:D bo zit sa mi chce... i ked dnes nie, vsetko ma boli... no to je jedno :o)... ale zaujimavy nazov :D:D:D ze po 20tich rokoch :D:D:D