piatok 21. septembra 2007

Tak to už chodí na svete (teda, aspoň v škole)

Sedim na studenej rimse, cumim s kamosom na mesiac... Ako to vsetko zacalo? Dnesnym Krasnm dnom... No jo, dakomu by sa mozno fakt zdal krasny, sak je piatok, co viac si clovek moze priat, pekne pocasie (odhliadnuc od toho, ze rano som skoro umrzla), krasne, fakt krasne... Tak isto krasnych 7 hodin, z toho na 5-tich pisomka... Vravim, KRASA... Vcera by som sa aj ucila, keby som nezaspala, zeee??? Snival sa mi krasny sen (teraz fakt:D ) ked dojde segra ze vola Danka... A co chcela? FYZIKU :D Normalneho cloveka by drblo... Co uz, stava sa:D Cize som sa ucila akoze VOBEC!!! 1. hodina= dejepis. Krasna pisomka... Matika= nechapem, nechapem, nechapem... Dakujem Danke, ktora ma to trpezlivo uci:))) Na pokraji zufalstva pisem pisomku z chemie... To, ze som sa ucila daco UPNE ine, nez tam bolo pripominat nehodlam... Krasa... Cize svoju predchadzajucu styrku si opravim... VELMI TAZKO... Hm... Bluznim. A ucim sa Fyziku... Respektive pocuvam Riciho, ktory ju krvopotne "vysvetluje". pisomka bola ZAUJIMAVA... Hm... Biola... tu nastastie nic, ale bluznim... A to MRTE!!! Som chudinke Gabike bluznila, bluznila a bluznila. Som jej ponukla, ci nechce kupit moju ruku, ktorej sa ochotne potom ujal Rici a snzil sa ju napchat do tasky (pripominam MOJU ruku pripevnenu k MOJMU telu). Nemcina... No kraaaaaaaaasa, aj by som sa modlila aby ma nevyvolala, keby som po 1. sa vedela modllut a po 2. bola veriaca. Lebo kedze som vcera pri uceni ZASPALA tak som sa toho moc teda NENAUCILA... No a celkovo som krasny skolsky den zakoncila 7. hodinou telesnou... Kedze je piatok a ja zatial zijem, ide sa vooon:P Zivotom dako nehyrym, skor by sa dalo povedat, ze ZASPAVAM! Tak ze idem domov... Podarilo sa mi prehovorit mojho uzasneho Adamka, nech ide so mnou... pesi... na KRAMARE z mesta:P Keby sme nezabludili do dakej temnej ulici, trvalo by to kratsie nez 25 minut:D Nakoniec plne ukonana a na prahu zufalstva sme si sadli na studenu rimsu a sedeli a kukali na ten obrovsky zlty sexi kus na oblohe :D

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

No pekne pekne :)... aky uzasny dnik :P... ja som mala cely tyzden prax... no a dnes som strkala krave do zadku ruku :D a ona bola gravidna!!! caka teliatko!!! cize som ho citila!!! ani si to nikto nevie predstavit, aky je to uzasny pocit :)))... a este k tomu, vies, ake je tam teplo??? mam v mobile aj videuko :D:D:D

LIfeISwaR povedal(a)...

taka klasika na mojej skole dalo by sa povedat. akurat sa neucim a viem. ale nemachrujem. :)

Dee povedal(a)...

no diiiki lesi, ale vies, ja sa nebazim v tom ze mozem vidiet krave do zadku, neviem ako ostatni... O:-)

Adamko povedal(a)...

Zaujmavy den, plny radosti, sklamania, nudy hm... o tom by som vedel rozpravat, ale ja take musia byt dni aby sme si vazili tie dobre :)