nedeľa 27. apríla 2008

Jarné upratovanie

Raz za čas treba aj poupratovať... trošku, aspoň kapinku, aby sme sa z toho celého nezbláznili :D Aaa, teraz si určite myslíš, že mi preskočilo a konečne som si upratala izbu, žeee??? Ešte nesom na tom tak zle, aby som manuálne upratovala (a ece k tomu DOBROVOĽNE)... :D

Jarné upratovanie... v mojej hlave.
To znamená prehodnotenie vecí čo sa ma akokoľvek týkajú. Trošku nadviažem na Lucynu básničku... Kamarátske vzťahy :P
Je to kamarátka, keď vám robí naprieky?
Je to kamarátka, keď vám nepomôže?
Je to kamarátka, keď vám chce prebrať chalana?
Je to kamarátka, keď sa za vami obzrie až keď nik nieje ochotný ísť s ňou von?
Je to kamarátka, keď vám niečo slúbi a pár chvíl pred splnením všetko odvolá?
Je to kamarátka, keď vás kopíruje a vaše nápady vyhlasuje za svoje?
Je to kamarátka, keď vás za chrbtom ohovára a nepovie vám do očí, čo jej vadí?
Je to kamarátka, keď vám ZABUDNE povedať, že sa vaša schôdzka odvolala?
Je to kamarátka, keď vám trepe len svoje vlastné problémy a zážitky?
Je to kamarátka, keď vás zavolá von len ako svoje "garde"?
Je to kamarátka, keď len ťahá z teba tvoje osobné informácie aby ich rozhlasovala kade to len pojde???

...nie nieje...
Že sa nehanbíte, fuj, zlé falošnice!!! >( Mali by ste sa nad sebou zamyslieť baby...

13 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

blbé, smutné, pravdivé..

Adamko povedal(a)...

ser na kamaratky :D a haldaj kamaratov, uspokoja, nepodjebu a posluchaju ako psi pokial im das navnadu :P

Dee povedal(a)...

nepodjebu ale pojebu :P :D
hej viem, lenze kamaratstvo neni o vyuzivani;)

ale hej, aj suhlasim, mam totiz jedneho (no tak teda viacero:)) super kamarata, najlepsieho na svete a no... som spokojna vo vsetkych smeroch:D

Adamko povedal(a)...

cooo... tak ten musi mat cerveneho ftaka potom " " :D

Dee povedal(a)...

...ty mas cerveneho ftaka??? :o

:D:D:D

Adamko povedal(a)...

no ja neviem ty ho vidis castejsie " ":D:D:D

!!!!!!! -tie som uz dal aj za teba

Dee povedal(a)...

dakujem za citanie mojich myslienok ohladom vykricnikov:D:D:D

ale ajtak:

!!!!!!!!!!!!!! ahg, ty si strasny!!!! >(

:D:D:D

Adamko povedal(a)...

juchu vidim ti rovno do hlavy, och:D:D:D:D sex je hl. priorita co? ^^

Dee povedal(a)...

a tak sak nebudeme si klamat, ze???:D:D:D

...

nekomentujem, uz vazne:D poviem ti to na icq:D

Anonymný povedal(a)...

Dee - ako majú ten rozhovor brať ostatný čitatelia?=-O

Adamko povedal(a)...

haf haf

Dee povedal(a)...

no, sak preto som tam dala ze vysvetlenie na icq... pre istotu:D

ale berte to tak, ze strasne rada prehanam;)

Adamko povedal(a)...

No ale strasne rad sa da prehanat s bar akymi vecami :)