piatok 18. apríla 2008

Rozhovory dvoch pohlaví (z knihy Ako pochopiť muža)

...klasická žensko-mužská konfera...
Ona: Miláčik, páčia sa ti tie šaty?
On: Pekné.
Ona: Nie, myslím, ako sa ti PÁČIA! Či mi SVEDČIA! Pozri sa predsa!
On: Veď hovorím. Sú pekné, svedčia ti.
Ona: Ty ma nepočúvaš! Nikdy ma nepočúvaš, zaujímaš sa len o seba!!!

...čisto mužská konfera...
On: Skvelé fáro.
On2: Je.
On: Zamknuté?
On2: Nie.
On: Super.
On2: Je.

...čisto ženská konfera...
Ona: Zlatko, pozri sa na tieto šaty...
Ona2: FANTASTICKÉ!!! A ako ťa zoštíhľujú!!! Počkaj, tu... a tuto... a tá farba! Vždy ti hovorím, červená ti sedí. Ale...
Ona: Čo?
Ona2: Teda... sú trochu odvážne...
Ona: Ale nosiť ich predsa môžem, alebo hádam nie?
Ona2: Jasnačka, tie šaty sú jednoducho špica!!!
Ona: Keď ja neviem... (šaty vyzlečie a skúša ďalšie)

6 komentárov:

Adamko povedal(a)...

heh to jak z tej tvojej knihy co sme raz citali:D:D

Dee povedal(a)...

hej hej, len toto je ina kniha:D:D:D ako pochopit muza:D cista haluz, ten autor(!) tam upne kyda na tych chlapov:D:D:D

Wrecko povedal(a)...

no ...ehm ... ja si myslim ze je to obycajni fake... ten co to pisal musel mat problemy a alkoholom alebo este neviem s cim ... som to zacal citat a berem to ako komediu :)

Dee povedal(a)...

vazne???:D haha, to je upna supa kniha, akoze chapes, chlapov royum tam prirovnavaju k igelitovej taske z nakupov:D

Wrecko povedal(a)...

no kedze som muzskeho pohlavia tak ma to trocha uraza :) .. ale ako citanie do elektricky alebo do autobusu je super :)

Anonymný povedal(a)...

tá prvá a tretia sú ozaj bežné:D a strašne ich nenávidím (teda niežeby sa mi stali:D) ale proste že existujú a že to tak ozaj kurva je:D