piatok 11. apríla 2008

Plno spevu z Pomády

"Dení, ja viem slová z pomády, zaspievam ti to..."
"neee, čakaj, napíš mi ich!!!"

...o pár chvíľ neskôr...

ON:I got chills.
They're multiplyin'.
And I'm losin' control.
'Cause the power
you're supplyin',
it's electrifyin'!

ONA: You better shape up,
'cause I need a man
and my heart is set on you.
You better shape up;
you better understand
to my heart I must be true.

ON: Nothin' left, nothin' left for me to do.

SPOLU: You're the one that I want.
(you are the one i want), o,o, oo, honey.
The one that I want.
(you are the one i want want), o,o,oo, honey.
The one that I want
(you are the one i want want), o,o, ooooo
The one I need.
Oh, yes indeed.

A toto sme si akože celý dnešok spievali. Ja len tak dávam na provokáciu, že je to úpne chytľavý text, tak aby ste aj vy na tom fičali:D Mne to už 6 hodín nejde z hlavy...:D Asi mi z toho preskočí... Ale dnešok je divný, no vážne!!! 11 ľudí z našej triedy šlo rozdávať narcisy (ja ne, šak NAČO... >( ), a cítim sa... ja neviem, ale zvláštne je to 100%... (teda, to už dlhší čas) ale dnes vážne chcela z tej školy čo najrýchlejšie vypadnúť, ja neviem, to bude asi tým počasím...
MILUJEM TÚTO ČASŤ ROKA!!!
...aj minulý rok bola perfektná...
...a rok predtým si už nepamätám...
... :D ...

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

hej?co sa zvikne diat v tuto cast roka?u mna nic good ted asi,...minuli rok...asi lepsie.....tak co ti? ta piesen je suuuuuuuuuuuuuuuuper......ved mam ted home=)~...hej ale pia nebol u teba az tak zli ne?..skor ze vtipni........tva dzi

Dee povedal(a)...

aaaaaaaaaaaaale nic takeeee O:-)
sa netvar ze si slepa:D;)

Anonymný povedal(a)...

zaujímavý text, ale tá schovka po narcisoch bola aj tak super:) Teda ty si nebola až dokonca:P

Dee povedal(a)...

co uz, vies, hokej je predsalen hokej:P