nedeľa 27. apríla 2008

"TRRM fenomén"

Ja viem, sorač, ale nemohla som si odpustiť napísanie tak významnej a aktuálnej témy dnešného času :D
Zobúdzam sa a zaspávam s touto myšlienkou, je to choré? Ale to ide tak mimovoľne, ja za to nemôžem:D Proste, celý víkend si spievam Smoke On The Water od Deep Purple, respektíve tú skvelú melódiu v trochu "apdejtnutej" verzii :D
Dúfam, že tým nakazíme celú školu!!! :P
RAD, DAR, ARD... nazvite si to jak chcete, ale sme proste skvelí. Šak komu inému by mohlo tak moc zatriezva hrabať??? :D

...fajn, možno tento post nemá ani hlavu ani pätu, ja len, že na tom furt ece fičím... a bolo úpne perfektne :D ... milujem koncerty:) ...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ja k tomu môžem dodať len to že pesničky Smoke On The Water od Deep Purple mám v compe;):D

Adamko povedal(a)...

A ja ju napriklad nemam v compe a som celkom rad :)

ananas povedal(a)...

ja ju mam a moc nepocuvam :)