streda 2. apríla 2008

Pravideľné rozhovory.

Akonáhne odbije na hodinách 18:40, presúvam sa na to isté miesto. Von so starej budovy s minimálnym signálom mobilných operátorov. A začínajú sa rozhovory na tú istú tému. Svet je taký malý, tu už každý pozná každého, keď o dakom hovoríte, NEMOŽETE si byť istí, či práve za vami nestojí jeho známy, poprípade ho náhodou nepozná váš poslucháč.

***
V balerínach je Beke trochu zima. S Emou kecajú na tú istú tému. Zdanlivo povrchná konverzácia má však veľmi hlboký úmysel. Vážne. Po chvíľke sa rozlúčia. Otočia sa každá iným smerom, keď vtom sa Ema zarazí:"Počkať... náhodou nehovoríš o..." Povedz nie, prosím povedz nie, je to také ľahké, len jedno slovíčko: NIE. "Nepozeraj sa tak na mňa Ema! Jak to vieš?!"

***
Dnes sa vážne každý pozná s každým.
Ja ľudí neohováram, však prečo by som to aj robila. Ohováranie je pre ľudí, ktorí sú znudení svojím vlastným životom. Rada len poukazujem na pekné veci, čo ľudia robia.

***

Aj zdanlivo nevinná udalosť kedysi dávno môže zanechať hlbokú stopu tam kdesi vo vnútri človeka a ten už nikdy nebude rovnaký. A tento (pre ostatných) úplne nepodstatný zážitok silno vrytý v pamäti mu tam navždy zostane...

***

Niekto by ti už konečne mal povedať, že si fakt úžasný človek... :)

7 komentárov:

Jessica povedal(a)...

a stále na to čakám...až príde jeden dotyčný človek, velice sa mi ospravedlní za tie hrozné roky čakania, povie mi, že bol hlúpy, a že som úžasná. hmmm utopia:)

Dee povedal(a)...

hmmm, ja uz na nic radsej necakam:D

marticenka povedal(a)...

:D naozaj suhlasim s claire...cakanie a nic stale...preto som sa rozhodla ze asi bude dobre nechat veci tak a zit svoj zivot dalej..raz ta chvila pride;)viem

Anonymný povedal(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Massagem, I hope you enjoy. The address is http://massagem-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymný povedal(a)...

dee je úžasná:D pomohlo?:D

Dee povedal(a)...

ach, moje ego dostalo pohladkanie:D:D:D

ale nik z vas to nepochopil tu poslednu vetu... sakra, nenutte ma to napisat!!! to nebolo vseobecne pre vsetkych;) ale tak ked sa nad tym tak zamyslam, tak moze byt... len ze prvopociatocne to nebolo myslene vseobecne;)

dzi ty chapes, ze yo?

Anonymný povedal(a)...

ale ja som veľmi dobre pochopil že tá posledná veta asi patrila nejakej jednej konkrétnej osobe:D

ale prečo ti nehladiť ego keď môžem?:P