pondelok 21. apríla 2008

.jpg ? alebo Vtedy v Randali...

"Hej, hej, Je Pápež Gay? V živote mal údajne chlapov habadej..."

Áno, presne tak, moja milovaná skupinka KARPINA mala koncert v Randale (neviem, jak sa to skloňuje:/) a samozrejme na takom dačom nemôžem predsa chýbať :D
Videlo sa mi to tak, že som bola asi jediná, čo som tam šla len kvôli Karpine, bez bočných úmyslov podobných zvrhlostiam akými sú chlastanie, hulenie a sexovanie zozadu na wéckach (ktoré bolo, mimochodom, zakázané;))...
Výsledok: u mňa dobre:D Akožeee, keď spievali vyššie spomínanú pesňu, tak si nasadili pápežské čapice so značkami áut... No, proste vravím, perfektná skupina;)
Dojdem domov, a zažijem privítanie so slovami:"No Deni, a kedy sa už konečne chceš začať aj UČIŤ???" Milé, nie? :D

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

No deni, čo tak spomenúť aj mňa ktorý som tam bol a ktorý som tam tiaž bola len kvôli karpine:P:D

Anonymný povedal(a)...

*tiež bol (kurva už je asi ozaj neskoro v noci keď neviem písať)

Dee povedal(a)...

sorac, ja z dovodu anonymity sa snazim nepisat mena:) ale tak ked si to ziadas, tak aj PATO TAM SIEL LEN KVOLI KARPINE :DDD

Anonymný povedal(a)...

stačilo: "bola tam aj jeden kamarát len kvôli karpine":P a ešte "nebola som v tom Randali sama":D:D

Adamko povedal(a)...

tak to je fajn ze tam bolo super... ^^ ,snad si nepretiahla toho spevaka " "

Dee povedal(a)...

!!!!!!!!!!

:D:D:D