pondelok 31. marca 2008

Nahody, znamenia alebo len moja paranoja...


"Všetko čo sa deje, sa deje z nejakej príčiny..."
Veríte na náhodu či osud?

Ja na ani jedno. Asi... Na osud určite neverím, proste mi nepríde, že by bolo všetko už dané a sme súčasťou dákeho "vyššieho plánu", len jeho bábky a tak... však chápete;) Čiže toto určite nie!

Zase na druhú stranu... žeby všetko, čo sa deje bola len náhoda? Hovorím si:"jeeej, to je jaká náhoda teda!" lenže je to fakt LEN NÁHODA??? Myslím... teda, už mnoho krát sa mi stali také dosť ZVLÁŠTNE náhody... Úplne náhodou sa kamoška rozhodla, že bude Halloween party, náhodou sme si skúšali jej veci a táto zdanlivo úplne NÁHODNÁ udalosť mi zabezpečila "zábavku" na ďalšie dva roky. Môže len taká náhoda až takto zasahovať do môjho života?
Potom ďalšia z mojich naj údajných NÁHOD... NÁHODOU som chodila na kurz, tam som spoznala teraz jednu z mojich naj kamošiek a to tak, že som sa jedno dopoludnie úúúplne nudila(taktiež úpnou náhodou:D), tak som si ju na nete vyhladala a skúsila jej napísať a odvtedy to s nami šlo "dolu vodou":D No a nebyť jej, tak nezažijem to množstvo super vecí, ktoré sa zapísali veľmi hlboko do môjho života.
***
Alebo potom také znamenia.
Poznáte ten pocit, keď proste CÍTITE, že vám dotyčná osoba zavolá? Alebo vás proste len (samozrejme NÁHODOU, ako inak:D) NAPADNE, že sa stane to či ono. Blbosť, poviete si, a už sa tomu nevenujete. Fajn, lenže príde raz na psa mráz!!! Hej, aj mne behali zimomriavky:D Nemyslím to tak, že vyhráte 60 miliónov v lotte, ale proste... Ja to nwm vysvetliť (hej, to budú tie moje povestné "problémy s vyjadrovaním" :D). Alebo keď na dákeho povestného Jeho nemyslíte, ale akoby ZRAZU (a ešte vždy NÁHODOU) na všetkých bilboardoch je dačo, čo vám to pripomína (fajn, toto som si prepožičala zo Simple Planu-Whem I´m gone)...
***
Ja len dúfam, že nemám veštecké sny... vážne netúžim po tom, aby ma prenásledoval úchylák v Petržalke:D...

10 komentárov:

Jessica povedal(a)...

Toto je veľmi zaujímavá téma. Ja verím na predurčenie.
Stali sa mi dve veci, ktoré zmenili môj doterajší život. Ešte ako také mláďa som si vravela, že sa nikdy nevydám (hmmm, to boli časy)...a raz som videla chlapa na ulici. Odrazu som mala pred očami obraz ako si vykračujeme ruka v ruke a ja viem, že sme manželia. A pár dní na to som bola v autobuse a tam som videla zasa ďalšieho a mala som veľmi zvláštny pocit, že patríme k sebe. To bol úplne neznámy človek! Ak toto neboli dáke znamenia, tak neviem...odvtedy chcem deti a vydať sa...

Dee povedal(a)...

fuha... je to daco na sposob minulych zivotov a tak??? vies, ze dakoho 100% poznas ale nevies odkial a preco... ale haluz teda, wow!!!

marticenka povedal(a)...

nahoda, osud, vsetko su velmi relativne pojmy...neviem cim to je ale v poslednej dobe sa mi strasne zda, ze je vsetko nejako prepletene: bud je niekto, koho pomaly spoznavam bratrancom osoby ktoru poznam neviem ako dlho alebo... v podstate, skoro vsetci moji znami sa poznaju a ja nemam ani ponatia ako je to mozne... NAHODA? fakt netusim...:D

Dee povedal(a)...

cakaj mati, k tomu uz pisem dalsi clanok:D

Anonymný povedal(a)...

niečo je náhoda, niečo je dané, môžeš sa zlepšiť a tým veľa získať;) Odvážnemu šťastie praje.

Anonymný povedal(a)...

heh ty a nahoda...to ti robi zivot naschval

Dee povedal(a)...

gabi, dakujem za tu uzasnu uprimnost, ktorou si to upne zabila:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

hej..mne sa stava..ze proste viem ze niekoho stretnem...(ne umyselne,len ze sa nam skrizia cesty)a stane sa to ....nahoda?ze ju predvidam?najradsej stretavam "nahodou"ludi kt.mi potom zmenia uplne myslenie,zivot...vsetko..=)....TVA DZI=)~

Anonymný povedal(a)...

ja som to nezabila DEEEEEEEEEE....ale fakt..ty a nahoda....tomu sa tazko uz veri...co ak nam niekto programuje co sa stane koho stretnes a tak?sice nwm kto bo zrovna ja zbozna ..ci pobozna nesom...ale nieco vissia je zrejme....ach vsetko sa visvetlit neda....

Dee povedal(a)...

ach gabi, je take srandovne ked kazes:)) sak myslim ze si spolu "uzijeme" zajtra v skole:D