piatok 14. marca 2008

O alkoholikoch...

Kamarát mi povedal: "Alkohol je nepriateľ ľudstva, ale kto pred nepriateľom uteká, je zbabelec." a ja som mu na to povedala:"Ale ten, kto sa spolčí s nepriateľom a nebojuje proti nemu, je chudák."
Má to dačo do seba... Ľudia, ktorí považujú za zmysel svojho života alkoholizmus, sú chudáci. Ja ich ľutujem.
Lenže, keď si vezmete dnešnú spoločnosť, byť abstinentom (poprípade vyliečeným alkoholikom) je veľmi ťažké. Alkoholici idú piatok večer von, nemusia nič vymýšľať, vezmú flašku a "zábava" ide sama od seba, nemusia nič robiť, stačí sa len zabávať na ostatných a na sebe. Nealkoholici idú piatok večer von, ale musia si vymysleť dáky program. Stereotyp omrzí, tak čím ďalej to musí byť dačo kreatívnejšie. A to dá zabrať...
Nech sa na to kukám jak chcem, byť alkoholikom v dnešnej dobe je omnoho ľahšie. Lenže kde je potom nejaká výzva? Ľahké veci sú oničom, iba veci, ktoré sa musia robiť s určitou námahou stoja za to:P

4 komentáre:

Jessica povedal(a)...

Tak je pravda, že bez alkoholu sa ťažšie vymýšľa zábavka, ale to je bordelu keď ľudia pijú (to mám na mysli nedávny incident s policajtmi). Ja som nepila nič, a stačilo pár cigaretiek aby sa mi hlava trochu točila;)

Anonymný povedal(a)...

a prečo ti všetci na škole hovoria alkoholička?:P

Dee povedal(a)...

ty si zly:D:D:D to kvoli silvestru, ale paradox je, ze s alkoholom to viac menej nic nemalo...:D vysmetlim v skole;)

Anonymný povedal(a)...

no to vysvetlenie ešte stále neprišlo:P a čo so silvestrom, ty si nejako veľmi oslavovala?:D