nedeľa 16. marca 2008

Zdraví Vás všetkých Tehelné pole...



<-Slovan versus Trenčín->

15:21 na tribúne ako komparz- zvoní mi mobil, tato volá:"Kde si? O 16:16 nám odchádza bus na hokej!" Zaklapnem mobil, rýchlejšie ako blesk poviem Mati, že odchádzame, zhrabnem veci a čo najnenápadnejšie (aby nás profka nezbadala) sa vyplýžime von. Krátky beh po koľajniciach oproti električke a hor sa domov sa prezliecť!!
15:53 doma- až teraz mi došlo, že som sa premávala po meste v tričku Európska humanitárna olympiáda s dnešným dátumom. Zlupnúť obed, dať si silónky, zhrabnúť sveter, uchmatnúť koláće a behom-behotom na zastávku.
16:40- krikom-krikotom nájsť Maťu a skokom (...eh, bez kokota :/ ) na tribúny.
17:05- "My sme Slovan a my sme tu doma!!!" Hučí reprák a ešte stále mne v hlave. Za absolútneho ticha tribún a monotónneho hlasu komentátora prichádzajú na ľad Dukla Trenčín (po bratislavsky "ufóni"). Tribúny začínajú šalieť až pri príchode hráčov domáceho Slovana.
čas neznámy, miesto Samsung aréna- Stav skóre 3:1 pre nás. Nepamätám si, kto dal gól, ale tuším sme 2krát kričali: komentátor:"Martííín...", tribúny:"...Kuľhááá!!!" Ten jeden gól nám dal Nemec (komentátor:"strelcom trenčianskeho gólu je Vladimír Nemec", tribúny: ignore).
takmer 3 minúty pred koncom- Stav nezmenený, Ufóni sa rozhodli pre powerplay (ja Mati:"Milujem góly do prázdnej..."). Dačo sa dialo pri Hoviho bráne, vtom sa on dostal k puku, vystrelil a... A TEN PUK SKONČIL V TRENČIANSKEJ BRÁNE!!!!! Čo ti sere, tak toto tu eče nebolo!!!
o 4 roky po ukľudnení tribún z toho šoku- komentátor:"Strelcóóóm góóólu Slovanááá jééé Sasúúúúú...", tribúny:"...Hovííííí!!!", komentátor:"terajšie skóóóre Slovááán...", tribúny:"...štyrííí!!!", komentátor:"Trenčín...", tribúny:"...NULÁÁÁ!!!", komentátor:"opravujem, jedna."

---------------------------------
Zažila som všetko, čo som zažiť chcela= víťazstvo, môj milovaný gól do prázdnej, pokrik "ú-fó-ní", pár pekných akcií len mali zakázané faulovať, tak sme nemohli kričať "sku***ny trenčín!" Ale... ja to prežijem :D

6 komentárov:

Adamko povedal(a)...

ach ty hokejovo-sexualny fanatik:D:D

Dee povedal(a)...

chod doriti!!!:D:D:D

Dee povedal(a)...

neprezradzaj!!! su tu aj neznami ludia!!!:D

Anonymný povedal(a)...

tak kvôli tomuto si od nás zdrhla a nepovzbudzovala našu školu?

Dee povedal(a)...

hej hej, presne kvoli tomu:P

Anonymný povedal(a)...

takto opustiť ga(ndž/mč)u mala by si sa hanbiť:P