streda 26. marca 2008

"Prečo sa nezatváraš do klietky pre psa? Ja by som to robila." :D

Šlahne ma!!! Však mi povedala:"Príď dnes na kontrolu, bude to len 5 minút..." PäŤ minút neznamená SEDEMDESIAT minút!!! A ece k tomu keď mám ísť dnes k nemu a jeho rodičia niesu doma...
Zvoním. "Dobrý, prenajímate vzducholode?"
"Z ktorého si vchodu, predného či zadného?" Jak ma spoznal? :D
Celá premočená dojdem k nemu. "Na, vezmi si moje tepláky." Chlipník, chce sa na mňa pozerať! Po prezlečení strčím CDčko do jeho compu. "To prečo?" "Pre istotu." ;)
O HODINU
Zvoní telefón:"Áno oci?" Volal jeho tatko a podľa jeho slov sa nudí a hrá na compe. No dovol! :D
"Vaši nevedia, že som tu, však?"
"Nie."
"A nevadí..."
"omg, koľkokrát ti mám vravieť, že nie?"
Zrazu dakto zvoní pri dverách.
"Ajaj dee, máme prúser."
Kľúče štrkli.
"Ahoj, už som doma... ty tu máš..." došla som na scénu, "...kamarátku...?" "Dobrý deň, ja som Deelilah, teší ma."
Priplýžim sa k nemu:"Neboj, mám plán. Keby dačo, potrebovala som len jedno CD."
"Aké CD?"
"No predsa to, čo máš v compe..." ;) Tvárim sa, že si beriem nejaké mimoriadne dôležité CD so slovami:"Diki moc," a on ide vyprevadiť svoju KAMARÁTKU von do zimy...

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

pekné:) sry ale viacej k tomu nejako neviem napísať:D

Adamko povedal(a)...

no deniska ma proste smolu:)

Dee povedal(a)...

hlavneze ty si upne neviniatko :P

Jessica povedal(a)...

dobrý plán:)mať pri sebe cd:)