utorok 11. marca 2008

Jedna z tých čarovných chvíľ

Poznáš jeden z tých čarovných náhlych život-meniacich okamihov, kedy sa ti zrazu všetko zvrtne a veci sa zrazu PORIADNE odchýlia od normálu alebo tvojich domienok o tom?
Sú to vážne kúzelné okamihy... Myslíš si, že veci idú podľa tvojich predstáv ale zrazu sa stane niečo, čo ťa vyvedie z omylu. Jedna veta, jedno slovo, jedno gesto, jeden pohľad...
No a akože povedzte mi, čo si mám o tom akože myslieť. lebo ja som tá POSLEDNÁ, ktorá by to mohla vedieť...
No hej, život je jedno veľké fantastické dobrodružstvo :)

btw: Moje lásky, nebojte sa, veci mám plne pod kontrolou;) Hoci, naposledy keď som toto povedala, stála som v bráne na floorbale a práve som si dala vlastný gól...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

fiha :D ale aj to je gol ;o)... a o ake okamihy sa jednalo? :o)

Anonymný povedal(a)...

tak vlastné góly si dávaš?:P:D

Dee povedal(a)...

cisty Lakosil style:D