nedeľa 16. marca 2008

Stretneme sa v posteli

"Čau kočka, čo podnikneme?" zase nasadil ten svoj výraz, že 'já som tu pán a ty si moja hračka'. Nenávidím tento jeho postoj! Vlastne, ja ho celého nenávidím keď si to tak uvedomím.
"Oh jasne, zrovna som rozmýšlala, že som už dlho nevrcala..." Ironickejší výraz som už nasadiť nevedela.
"Ty chceš ísť PIŤ??? Však si vravela jaká si zarytá abstinentka..." To je vôl. Nekomentujem, ešteže sa dávam na hereckú kariéru, myslím, že zo mňa bude dobrá herečka...
"To ma teší, pusinka. Tak teda dnes u mňa na mojej novej posteli?" Fíha, ten ide rýchlo na vec teda... Rozhodla som sa, že frázu Musím sa pozrieť do svojho diára, tentokrát vynechám a nepôjdem ani na prednášku. Musím to urobiť. Zlomil jej srdce, musím ju pomstiť...
"To by bolo super, celý týždeň mám zaplnený, len zrovna DNESKA mám voľno, ach tá náhoda!!!" Kretén, kretén, kretén!!!
"To je skvelé, teším sa" Jasne, že sa tešíš, ešte by si sa opovážil sa netešiť!!! Iditot, totálny idiot.
"Ešte ti zavolám..." ...že som si to rozmyslela... lali lali laaa, ja nič.

Zvoním u neho doma, otvoril. Však by ešte len skúsil neotvoriť, parchant jeden!!! Okamžite som sa naňho vrhla a tvárila som sa, jak mi strašne chýbal. Zatlačila som ho do jeho izby rovno na postel. Šaty sa válali po podlahe, on bude upratovať, nie ja! Klasická žiadna predohra, ide sa rovno na vec. Zrazu sa strhnem a odhrniem jeho okno.
Sylvia sa škerí povedľa kamery, zhrabnem svoje veci a vyletím von oknom, šak býva na prízemí. Stávka je splnená, zbalila som ho, pretiahla a nechala. Bea mi dlží liter a svojho brata...


{tento článok je súťaž medzi mnou a BigFreem, rovnaký názov, rôzny príspevok, keby dačo, ja mám lepší, jasneee???:D ale, šak sa chápeme;)}

7 komentárov:

Unknown povedal(a)...

lol a ja ze co si dnes robila:D

Dee povedal(a)...

nieee, to vcera;) ale ne, sak chapeme sa;) omfg, dalsia z mojich fraz kere furt pouzivam...

cize dajme tomu ze ta to tak uchvatilo, ze mi davas hlas:D
diki:D

Adamko povedal(a)...

hah deni deni kde sa ty hrabes?:D ...ale nie dobre to je:P ironicke jak svina ale vyznie to tak ako keby si spavala s kazdym:D:D

Dee povedal(a)...

oooomfg!!! kolkokrat tu mam prizvukovat, ze ked ma daco oznacenie "vyplody mojej mysle", tak to NEZNAMENA ze je to s mojho ZIVOTA :D:D:D

a ked sme uz pri tom... ach ta dnesna doba, vies kazdy ma uchylku, dakto je alkoholik, dakto debil a dakto sexualne zavisly:D:D:D (ja NIESOM!!!)

Adamko povedal(a)...

aha dufam ze ten alkoholik bolo myslene ze JA!! ale inak:D co uz nejsom alkoholik a ak si to myslis dost smutne:D

Dee povedal(a)...

vies ze rada podrypujem:) ale sak vies co si o tebe ja myslim;) :)

Anonymný povedal(a)...

takže už viem že treba sledovať označenia aby som nedostával infarkt z toho že čo ľudia robia a ešte o tom aj píšu:D:D