utorok 4. marca 2008

Priznanie

Lesi, tento článok by som rada venovala tebe=) Preto, lebo ty jediná si o tom toho času vedela.
Leo.
Vieš o kom hovorím;) Booože, naše označenia boli fakt trefné:) Pamätáš ece na Slnko, mrIN-a a neviem už koho?:D Alebo jak si vždy vracala, keď si zahliadla toho chalana o ročník nižšie (dúfam, že vieš o kom hovorím, pre anonymitu sem nepíšem mená;))? Booože, jak ma to vtedy dožieralo:D
Fajn, späť k veci.
Leo.
Neviem, jak to ten chalan dokázal ale prevtelil sa do niekoho iného:D Alebo len zhoda náhod ja neviem:) Pamätáš si na jeho povahu? Jak sa k nám (ku mne) správal, jak nám robil to čo nám robil, kde "sídlil" a...nikdy som sa ti nepriznala, ale lúbil sa mi(ja viem, zisťujem, že asi nemám vkus, lenže to bolo už v praveku:D wow, skvelé, tešte sa, Dee sa priznala zo svojimi hriechmi):D
No a čo svet nechcel, ja poznám jeho identické dvojča!!! CHAPEŠ TOMU???:D Úpna haluz:D Teda, niežeby sa podobali. Výzor úpne opaky (protiklady sa priťahujú?),iba... to správanie. Len mi nechodí 20 sms denne s nemravnými návrhmi... škoda:D Ale ne;)
Ok, ja len tak že aby si vedela;) Inak odvtedy som Lea už nevidela;)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Dee :D:D:D ty blazonko :D:D:D jasne, ze sa pamätam :D:D:D jak sa na TO da zabudnut? :D(nie sex :D)... ale nechapem tomu ze som vracala :D ??? :D:D:D eh... napis mi to pls na mail :D:D:D bo vazne nechapem :D... a jeho dvojca? :D mno... a inak, ved som ti stale hovorila, ze sa ti paci, vzdy som to vedela, ja som skvela :D:D:D jaka som rada, ze som sa nezmylila :P som ta daaavno v tom praveku prekukla :D

Dee povedal(a)...

ja viem, ty si proste skvela:D lenze chapes, omg, ja nechapem:D:D:D ale mne sa lubili hlavne jeho oci:D (omg, ja som ale retardovana:D ) myslim ze to bolo vsetko:D asi... O:-)
no a tu druhu cast ti napisem do mailu teda:D

Anonymný povedal(a)...

verejné priznania sú naj, hlavne keď všetci vedia o čo ide:D