pondelok 24. marca 2008

Minulosť, ktorá (sa) vracia

Niektoré životné okamihy si nedokážeme tak dobre zapamätať, poprípade u mňa býva veľmi žiadaným a stálym zvykom, že v najdôležitejších životných okamihoch sa môj mozog s pamäťou vyberú niekam veľmi ďaleko, najlepšie na ostrov Fidži... a nielen vtedy.

Prajem všetkým:
Rozprávam sa s kamoškou, nejak už ani nevnímam čo mi hovorí. Odlietam na ostrov Fidži a pozorujem krásu jeho prírody. Preberiem sa z omámenia, otvorím oči a tam biele kachličky. Čo sa deje? Nejak ale nemám čas sa tým zapodievať. Za sebou počujem kamoškin hlas, ale nemôžem sa otočiť. Príliv a odliv, vyhrievam sa na pláži tohto nádherného ostrova. Škoda, že telo ostalo na Slovensku, myseľ je však v tropických horúčavách. Teraz ležím. Neviem prečo ani kde, stále počujem hlasy. Ah bože, kedy to už skončí?! To je jak zrelá na psychiatriu!!! More, vlnky, slniečko... Sedím. Juhuuu, ja SEDÍM!!! Pomaly mi dochádza, čo sa deje. Už Fidži neuvidím, už tam ani nechcem ísť, je tam teplo! Hoci, tam sa nikdy nenudím...

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

posledne riadky mi pripadali, akoby si omdlela a preto bola na tom ostrove :o)

Adamko povedal(a)...

sak deniska podla mna klame:D:D
nee neklamem!!
ale ba klames:DD to uz nezahovoris haha!! :D XD
prestan lebo ti znasilnim psa!!!
ach ale nieeeeee omg:(((
deni chod prec od toho psa!! to snad nemyslis vazne fuuuj!!:D
no tak dobre:(
no vidis ze to ide chudak ... sak teraz ma roztrhnuty kakas ale oMG?? to je ako mozne ze by si bola CHLAP???:D
PROVOKUJES?!
ja? nikdyO:)
tak nist... ja len tak, inak vies ze to vyzera akioby si bol schytofrenik???
vazne ale nehovor!! dpc:D:D VOLAM SA ADAM A SOM SCHYZOFRENIK HURAAA:D
ja sa volam denisa a liecim ho!!!

Adamko povedal(a)...

.... AHA

Dee povedal(a)...

akoze adamko... teraz ked si citam ten comment, tak to znie vazne divne:D jako by si bol schyzo-neviem-co :D

dufam ze nesi??? :o

Anonymný povedal(a)...

to poznám, niekto mi niečo kecá a ja jednoducho rozmýšľam nad niečim iným a jeho nevnímam. čo už:D

a na tom jednom comente som sa dobre pobavil, aj keď osobu nepoznám:D

Dee povedal(a)...

no, vpoctate ten comment pisali dve osoby:D kazda jeden riadok:D preto to vyzera jak schyzo-koment:D