piatok 21. marca 2008

Just a dream...?

Sedím na lavičke, v ušiach Stay together for the kids od Blinku. Premýšľam. V hlave mi stále víria tie slová:"My spolu nebudeme, nebudeme, nebudeme, nebu..." Niektoré veci sa proste dejú aj keď nechceme... Idem domov, už je zima. Ľahnem a predtým než zaspím si to stále premietam v hlave... my... spolu... nebudeme... Sníček sa vplýžil do hlavy...

***
Ráno?
Nie, ešte je tma.
Čo sa... ach áno, včerajšia smska.
Nebudeme.
Nebudeme?
Kto je, že to povedal?

***
Ráno?
Ráno.
Sen?
Nie, realita.
Nebudeme?
Šak počkaj!!!
Kto sa smeje naposledy...
...ten sa smeje naposledy!!!
Ja sa ešte smiať BUDEM :P

6 komentárov:

Adamko povedal(a)...

no sranda deniska tu ma nieco v emotivnej nalade, to bude asi fakt tym pocasim:)

Dee povedal(a)...

nie nie, ona sa len strasne nudi a uz nevie jake clanky ma od dobroty vymyslat:D chcela skusit daco na "tvoj styl" ;) nepodarilo sa:D co uz:D

Anonymný povedal(a)...

niekedy nechápem, možno niekedy pochopím

Dee povedal(a)...

hmmm to neni zo zivota:D chcela som napisat daco nepochopitelne, chapes:D lebo ma vzdy dostane ked nepochopim kamosovmu clanku:D

Dee povedal(a)...

inak pato, diki za commenty a nevies daco spravit so svojim blogom aby som ti aj ja mohla davat (komenty:D) ??? lebo ma to upne doziera ze nemozem komentovat...:D

Anonymný povedal(a)...

je to jednoduché, stačí aby si sa tam zaregistrovala (povinné). spravila si webku, dala fotky a napísala aj tam blogy (nepovinné);):D