streda 26. marca 2008

"Kritériá" kamarátstva...?

SPRÁVNY KAMARÁT:
1. je vzdy ochotny vypocut ta a ma poruke daku radu
2. ti nikdy nezavidi a tesi sa s tebou
3. sa upne potesi smske alebo zmeskanemu hovoru od teba
4. ma na teba VZDY cas
5. nikdy nedopusti aby si sa s nim nudil/a
6. ti pomoze pri pisomke
7. nema pred tebou tajnosti
8. ti prenecha posledny bonbon v skatulke
9. ked pocuje "pomoz mi" vsetky ironicke poznamky idu bokom
10. na teba nekuka jak na cisteho uchylneho debila ked mu povies dake svoje tajomstvo
11. keby ta mala trafit gulka by nenastavil aj svoj chrbat, lebo vie, ze bez neho by si neprezil/a

SKUTOČNÝ KAMARÁT:
1. je vzdy ochotny vypocut ta ale nekrmi ta bachorkami, ale sadne si k tebe a povie:"doriti, tak toto sa nam pekne pohnojilo"
2. ti nikdy nezavidi ale ajtak povie:"Co ti sere, aj ja chcem!"
3. sa upne potesi smske alebo zmeskanemu hovoru od teba a hned zvola spät
4. nema vzdy cas ale ajtak je s tebou
5. aj ked sa priserne nudite, vzdy je sranda:)
6. ta ucivo douci pred pisomkou a pomoze ti ked to ajtak nevies
7. ma pred tebou minimum tajnosti, ktore ti po case odhaluje
8. si da s tebou posledny bonbon v skatulke napolovicu
9. ked pocuje "pomoz mi" vsetky ironicke poznamky idu bokom a naozaj ti pomoze
10. ti uprimne povie nazor na tvoje odhalene "tajomstvo"
11. keby ta mala trafit gulka by nastavil aj svoj chrbat, len aby ta zachranil:))

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ja som mal vždy radšej zelenú farbu ako červenú:D

Adamko povedal(a)...

ja by som sa nevedel zaradit ani do jednej:).)