štvrtok 23. októbra 2008

Bol raz jeden výsmevný denníček...

Radi sa vysmievate ostatným?:D Tak tento článok je práve pre VÁS a pre tých, ktorý nemajú radi stereotypné a nudné životy ako stvorený:D
...denníček z môjho dnešku(scenzúrovaná verzia;))...

Už ráno mi dačo nesedelo. Neodhadla som počasie (vonku vietor milión kilometrov za hodinu, odfukovalo ma a to niesom dáka ľahunká;)) a vykračujem (ehm-ehm, skôr sa posúvam) si do školy v takej sukničke, ktorá rada ukazuje svoju spodnú stranu pri akomkoľvek malom záchveve vetríčka. Tak si viete predstaviť...
Prvá hodina nemčina- máme mať (!) projekt. KEBY ho ovšem spolužiačka nezabudla DOMA. Mám plakať či sa smiať?(pre objasnenie: presorka je dosť prísna;)) Konám okamžite, že máme problém-nemáme projekt. "Tak to máte za 5," znel verdikt rozhodcu. Vnútornosti sa chychúňajú:D Lebo... dostala som 5 z neminy (a ja pritom ten jazyk trošku viem a aj zbožňujem) za to, že dakdo iný dačo zabudol. Super systém, čo?:D
Píska z fyzy- po zazvonení na prestávku som si všimla vzorce napísané na tabuli, ktoré sme mali použiť. Čo ja na to? Nač by som vlasne vôbec na tú tabulu KUKALA??? Nač mi bude taká 1 z fyzy keď tam zatiaľ mám len štyrku... Hej, šak ja budem rada mať zase štyrec. :/
Píska z chemii- "Vieš všetko?" "No, v tomto som si neni moc istá, a ty vieš?" "no, toto ne... tak si premeňme písomky a pomôžeme si!!!" "okiiii!!!" ...takže k tomu asi tolko:D

...jaaaaj už ma ségra vyháňa od compíku (hej, som pod papučou:((( kto môžte-pomáhajte:D ), tak nemóžem už písať... zatííím ... CARPE DIEM!!! :P

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

uuuha blby den.. esteze som mala tri tyzdne prax :P... lenze teraz ma cakaju tri dni muky a potom dalsich pät dni, pretoze zevraj sa nam blizi klasifikacna... ved preco by ne? ved len tri tyzden sme praxovali a relaxovali, vsak my sme vsetci sikulky co vsetko stihnu :D 6 odbornych predmetov a dalsich sedem normalnejscih za osem dni... pohodaaa

Jessica povedal(a)...

tak máš to ťažké...mňa to čaká v decembri a v januári, však taká ďalšia matura...zatiaľ sa všetci len flákame...