streda 29. októbra 2008

In love with myself:))

Juchuuu, juchuuu!!! Konečne sa mi veci vracajú do normálu!!! Juchuuu!!! Po nehorázne rozlietanom období plného nového a zaneprázdnujúceho som konečne znovu uchopila svoju povestnú "pevnú" pôdu pod nohami:D Vlastne nikdy som pod nohami nič nemala ale aj to mi chýbalo:D
Včera som odovzdala kľúče od steny-mojej pol ročnej súčasti-a zistila som, že to vlastne nechcem. Chcem liezť aj naďalej:) A budem!!! :P
Teraz...
...sa všetko vracia do normálu.
Správam sa ako ja, myslím ako ja, cítim ako ja, smejem sa ako ja, chcem tie isté veci ako ja, proste... som to zase raz *J*A*
Nesnívajú sa mi divné sny a som zase raz optimista:D
Akoby sa natiahol čas. Alebo skôr si viem veci už utriediť. Je to proste super:D

Jaaa som vedela, že tento čas raz musí prísť, čas, kedy sa budem môcť zase raz pozrieť ráno do zrkadla a povedať si:"Deni, zlatko, prečo zrovna ty musíš mať také divné vlasy???" a ísť na zastávku v rytme nejakej zase idiotskej ale uletenej pesničky...
Everything´s ALLRIGHT:D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

.o) tak sa tesim s tebou :o))) aj ja by som to uz potrebovala

Dee povedal(a)...

neboj, ono to pride:)))

a inak diiiik za sms len nemam kredit ti odpisat;)