utorok 7. októbra 2008

Teória kyjaku

"Inak vieš, že táto hra má korene hlboko v minulosti???"
"Čo?!" strašne "inteligentne" kuknem na Jerguša a uhnem sa pred floorbalovou loptičkou.
"No vážne, lebo vezmi si to tak, že kedysi si praľudia dokazovali silu tým, že sa mlátili kyjakmi a tak vedeli kto je lepší a silnejší. Ale dneska by so asi vyzeralo blbo, tak nato sa vymysleli športy aby si mohli dokazovať silu hentak..."
"(môj smiech) ...to ale dáva logiku... omg, už si všetkých predstavujem nadmerne ochlpených s kyjakom...(môj smiech)"
"Ale niekomu by sa to hodilo, napríklad..." buď som cez smiech nevnímala alebo nechcem napísať konkrétne mená...:D

Naše hodiny telesnej sú proste skvelé!!! A celkovo je naša škola úpne kreatívna!!! Šak od začiatku školského som sa naučila lúštiť malované krížovky, rozvíjam svoju kreativitu vo vymýšlaní tajničiek pre Dží a učím sa manipulovať ľudmi, aby robili tajničky mne... prosto skvelá škola:D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D bomba

Dee povedal(a)...

tomu ver:D:D:D inak lesi furt ked sa dostanem na tvoj blog tak mi sekne comp... a pri inych mi to nerobi... dokelu mozte ist ece niekto na lesin blog a dat mi vedet ci to aj vam seka??????