utorok 14. októbra 2008

Nestíham...

Ufff, po dvoch týždňoch zase raz na compe, normalne na dlhšie ako 5 minút, kedy som len musela čeknúť maily a páliť kade ľahšie (alebo spať), tak sa idem "vysťažovať"...

Nemá náhodou niekto časovrat?
Zišiel by sa mi. Nič nestíham. A začína sa to deň čo deň opakovať. V denníčku meškám 2 týždne, všetko zapisujem do mobilu cestou do školy. Skoro ráno. Takže som potom permanentne unavená. Ísť spať večer skôr? Prosímvás, čo ma nepoznáte? Vždy sa vyskytne niečo, kvôli čomu som radšej hore. Len tak četovať s kamošmi? Bejvávalo... Moje odpovede "sorry teď nemôžem" alebo "sorry som to len aby som si dačo kukla" alebo "promiň práve som na odchode" sú viac než časté. Dnes sa ma napr. Soňa opýtala či nejdeme von. Moje "promiň idem lekárke a potom mám neminu" som nemusela opakovať. "A zajtra?" "Niesom v škole a potom chcem ísť do práce". Štvrtok milión rokov v škole (nabitý rozvrh) a zase nemina... V škole celé prestávky píšem úlohy alebo sa učím (lebo doma nestíham). Chodím spávať (aj vstávam) so sliepkami.
Spánok-škola-príjemnejšie aktivity alebo poobedné aktivity-a zase spánok sú u mňa dennodennou realitou. Tak ale niektoré "činnosti" robím proste RADŠEJ ako ostatné (zvláštne, že na tie si čas vždy nájdemO:) )... :D

Akooo...
ja sa nesťažujem, mám rada tieto dni (aj keď škola strašne ale strašne SUX!!! a ece výkričníky!!!!! :D)... len... je TOĽKO vecí čo chcem robiť:D Najlepšie naraz:D A už mi prepína. Potrebujem byť chorá aby som konečne "vypla"... lenže chorá som nebola už 4 mesiace(aká náhoda?)... Čo je u mňa veľmi nezvyčajné ale je to super:)))

Lali lali laaa, dnes je pekný deň, kravička sa túli k tuleňovi, líčka sa červeňajú a začína mi byť trochu zimka... Žijem si svoje sníčky.

Carpe diem:)

6 komentárov:

Jessica povedal(a)...

fuha, ale aspoň že nestíhaš preto lebo robíš veci čo ťa zaujímajú. ja nestíham robiť veci, čo by som chcela. ale tak čo už, rozhodla som sa študovať na výške, musím niečo obetovať...

Dee povedal(a)...

no jo, sak ja radsej obetujem ucenie:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D hehe takych je viac, co radsej obetuju ucenie :P... ja mam teraz uz druhy tyzden prax a este jeden tyzden ma caka .o) ale aj tak sa mi zda ze na vela veci nemam cas... kazdemu pisem mam cas az buduci tyzden a uz aj to nie :D:D:D

Dee povedal(a)...

no hej, poznam poznam:D:D:D a my kedy budeme mat na seba cas?:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

:o) buduci tyzden :D:D:D inak ide ti moja stranka uz konecne?

Dee povedal(a)...

nie nejde, napisala som ti dakde v predchadzajucich komentoch predchadzajucich clankov:((( neviem proooooooc:(((