streda 29. októbra 2008

Vodnár- moj sprievodca od narodenia

Som hrdá na to byť Vodnárom. Fajn, dakoho takéto veci total nezaujímajú ale mňa hej:D Tak nech sa ráči páčiť- niečo o Vodnároch (posúďte si, či pasujem:P)

"Nasaďte Vodnárovi putá - utečie vám. Dajte mu pocit voľnosti - vráti sa k vám!"
(nodokelu, tak toto sedí, aj keď nemyslím, že keby som bola pripútaná napr. o radiatór, tak by som zdrhla :/ )

Vlastnosti: predstavivosť, originalita, dobročinnosť, tolerantnosť, nezávislosť, vyhranenosť, chápavosť, ušľachtilosť(no celá ja:D), intuitívnosť.
Zvyčajné nedostatky: výstrednosť, osamotenosť, neuróza, neposlušnosť, bezstarostnosť, krutosť.

Charakteristika Vodnára:Pri ich sklone k fantazírovaniu a silnej a živej povahe sa dokážu povzniesť nad všednosť života. Sú náladoví, nestáli a nerozhodní(no, minulý rok som minula pol kreditu keď som z Budapešti volala domov, či je fakt dobrý nápad kúpiť si tie boty:D).
Povaha Vodnárov je poznačená hlbokou túžbou po nezávislosti. Všetko, čo ich obmedzuje, odmietajú(jj, úlohy...:D). Pre nich neexistuje nič nemožné(všetko sa dá,keď to fakt chceme). Na život kladú nesplniteľné požiadavky. Preto sa veľmi často dočkajú sklamania.(O:-))
Medzi Vodnármi nájdeme veľmi zaujímavých jedincov, skutočné originály, čudákov, ľudí s bláznivými, utopickými ideami, ktorí napospol vnútorne i navonok odmietajú konvencie a obyčaje, chcú žiť a konať len podľa svojich zákonov a preto nezriedka vybočujú z rámca spoločnosti v pozitívnom i negatívnom zmysle(zvykla som si:D).Popri tom sú veľmi vtipní, duchaplní a pohotoví, sršia nečakanými nápadmi, originálnym zobrazovaním a opisovaním vecí, aforistickým štýlom(milujem hlavne keď dačo poviem tak poeticky, že to ludia až nepochopia:D). Radi ohurujú a blafujú. Mnohí pokladajú Vodnárov za bezcitných.(NIE SOM!!!:( ) Toto tvrdenie však nie je pravdivé. Naopak, je u nich častý priam rojčivý cit lásky. (no veď zato:))

ŽENA
Má rada pekné veci, vrátane ľudského tela.Táto žena má pôžitok z toho, keď si vedia oceniť jej krásu, čo nebude problém, keďže je značne príťažlivá.(fíha, horoskopy mi komplimenty ece neskladali:Dtak dik no...:D) Vie byť verná, keď miluje. Duševne je chladná, sex pre ňu veľa neznamená, hrá absolútne nepodstatnú úlohu.(ale nooo!!!) Slovo láska patrí pre ňu do duchovnej oblasti.
Jej pohŕdavé odmietanie noriem ju robí asociálnou, rebelantskou, nemravnou(?:D ja?:D), náladovou, nespoločenskou, nevernou a perverznou.

Sexuálny život ženy:Niet ničoho v sexuálnych príručkách, čo by nechcela vyskúšať. Je schopná vstúpiť do lesbického vzťahu len preto, že sa nedokáže dívať na svoju nešťastnú priateľku, trpiacu absenciou telesnej alebo duševnej lásky. (ach, ja som proste dobrosrdečná:D)

Ako ich získať: Vodnár rád dostáva aj dáva tak troška nezvyčajné darčeky. Žene sa zavďačíte erotickým tovarom. (fajn, teraz to vyzerá že som nemravná... a, vlastne to mám v povahe:D)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

haha celkom nas to vystihuje co Deni? :o))) ale nie som kruta, nepodvadzam a este daco mi tam nevyhovovalo :D inak to dosti sedi :o))) dobre ze si to sem dala :o)))

Dee povedal(a)...

no tak tomu ver, haluz:D ked chces, je to z tejto stranky www.leeloo.sk tam su aj ostatne znamenia, tak povyberaj ktore si chces kuki;)