piatok 27. marca 2009

A čo chceš robiť v budúcnosti?

Otázka, ktorú slýcham čoraz častejšie. A taktiež čoraz častejšie ma znepokojujú moje neurčité odpovede odbiehajúce od témy. Ale aj "neviem" je vraj odpoveď. Lenže za odpoveď sa to nepovažuje tesne pred maturitou... Lebo už sa zase vidím, že maturitné predmety budem losovať hodinu pred ich odovzdaním vedeniu.
Chcela som byť už vela vecí...
...astronautkou keď som kukala SratGate a skúmať iné galaxie (lenže mám takého silného tušáka, že v galaxiách nerozprávajú všetci po anglicky ako v SG:D)
...čarodejkou keď som čítala prvý diel Harryho Pottera (ja viem, naivné detské túžby:D)
...bohatou a slávnou (teraz to nehávam na manžela, ja sa len poveziem:D)
...hlásatelkou v rádiu (stále si myslím, že by to bola haluz)
...pilotkou (lenže chybička se vloudila, keďže sa bojím lietadiel)
...archeologičkou (potom som došla na to, že by som si pri tej práci od nudy zožrala vlasy)
...scénaristkou (bola by fakt haluz písať filmy)
...dnou návrhárkou (kreativita je haluz:))
...novinárkou (robenie vecí na poslednú chvílu je-žiaľ?- moja veľmi silná stránka:D)
...psychologičkou (skúmať ľudské duše, to je moje:))
...sestričkou v ambulancii

Na to posledné som prišla dnes, keďže som sa v tých priestoroch trochu pomotala. Čo treba na takú sestričku? Biológiu (tak či tak sa jej nevyhnem) a chémiu (nejak moc si fandím:/ )? Aj fyziku? Tak to som v prdeli...
Sú na to veľmi veľké nároky ale po 1. sestričky pomáhajú ostatným, po 2. všetky sú pekné(:D), po 3. biele "uniformy" sú fakt špica a po 4. môžem zužitkovať všetky svoje znalosti o rôznych chorobách.
A tých znalostí je pomerne dosť, to mi verte.
Ani injekcie sa už nebojím.
A neunudím sa tam!!

Ale ako sa tak poznám, tak o týžden budem chceť byť dačo nové:D A ak sa moje chcenia budú v pravidelných intervaloch opakovať, tak si už teď viem vyrátať, čo budem chceť byť v čase maturít a aspoň si môžem vybrať tie semináre!!
To je prístup k zodpovednosti z budúcnosti, čo?:D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D supa mno :D:D:D... mna stale zaujima ta psychologia, ale nie som si ista, ci sa na taku vysku dostanem

Dee povedal(a)...

zevraj tam treba matiku :/