nedeľa 1. marca 2009

Takmer odcudzená!!!

Svet sa zmenil. Odkedy sa stalo niečo čudné, zrazu je všade také teplo a vyprahnuté prašné cesty mi víria prach do očí. Keďže som už dospelá a našla som krčmu tak si dám jedno pivčo. Risknem aj druhé napriek tomu, že je teplo a dlho som nič nejedla.

A môžem ísť domov. Už je večer, tak sa idem okúpať. Napúšťam si vaňu, keď ku mne dojde kamarát. Ostal v izbe a dačo hľadal, ja som sa šla zatiaľ okúpať. Zrazu došiel za mnou do kúpelne, že si musí umyť ruky.
"Šibe ti? Šak som nahá, choď preč, ne?!" vítam ho.
"Idem si len umyť ruky z vonku, vlastne by som sa mohol aj okúpať..."
Zhrozene naňho pozerám, snažiac sa celá zakryť veľkou penou, aby mi bola vidieť len hlava. To nemyslí vážne, to proste ne, nemôže ísť ku mne, to nejde, to sa NIKDY nestane, toto teda nedovolím!!! Zrazu sa vyzliekol. Zúfalo (a úspešne;)) som sa snažila naňho nepozerať a popritom nejako ujsť ale tak, aby ma nezazrel nahú. Vošiel do vane a chcel ma hladkať!!! Tak toto teda nie!!!
"To nemôžeš, si normálny?! Šak sme KAMARÁTI!!! Šibe ti??? A čo ti na to povie Ona?! A čo On???Choď preč, ja nič nechcem!!! Čo sa ti stalo, šak toto niesi vôbet ty!!!" + ďalšie moje reči o tom, ako strašne chcem aby odišiel. Bola som STRAŠNE šokovaná, ako ho len TOTO napadlo urobiť!!! A zhnusená. Cítila som sa strašne. A ponížená.
Našťastie som sa zobudila a tento sen sem napísala aby sa nestal:D:D:D

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

fuuuha ale predstav si, ze by sa ti to naozaj stalo... ty koki... citila by som sa rovnako... ponizene, urazene, sokovane a hlavne zahanbene... fuuuuha

Dee povedal(a)...

no jo:D a dnes sa mi snivali ze ma dvaja chlapi sledovali a chceli ma zabit :/
a co ty a tvoje sny?:) snat lepsie:D

Anonymný povedal(a)...

aaale ako kedy :D:D:D radsej nekomentujem :D:D:D