nedeľa 22. marca 2009

A na scénu prichádzajú... peniaze, chlast a ľudia!!!

Podarilo sa mi získať brigádu pod jednou firmou s alkoholom s tým, že budem robiť pre nich Promo akcie. Teda, ponúkať ich výrobky na ochutnávku. Hej, je to trochu nezvyčajné, hlavne pre mňa, keďže alkoholu nefandím, ale (žial) vidím v ňom budúcnosť:(

Tu je pár poznatkov z mojej práce:

  • najviac pijú dôchodcovia... no vážne, daktorí sa aj 3x otočili. Možno to ale bude len tým, že ochutnávky sú ZADARMO, a všetko čo je zadarmo sa oplatí
  • keby som zavolala na policajný zbor, že stade-a-stade pôjdu vodiči, ktorí by nafúkali, tak dotyční policajti by mohli ísť na Bahamy za získané peniaze z pokút
  • potrebujem kontakt s ľuďmi, inak mrem od nudy
  • iba traja ľudia z 200 sú abstinenti
  • ľudia chodia nakupovať hlavne vo dvojici (muž a žena)
  • po 6tich hodinách fetovania alkoholu vás pomaly začne napínať (teda, mňa určite:/ )
  • na krabiciach od becherovky sa sedí dobre, 6 fliaš udrží takmer 60 kilo:D
  • chlabi SBSkári vás ohmatať nemôžu, len ženy môžu:D

Žiadne komentáre: