utorok 17. marca 2009

NAZDAAR!!! HAAV, HAAV!!!!!

Obyčajná hodina semináru z dejepisu.

Vlastne, nie obyčajná. Ani ja, ani moj spolusediaci (ďalej nazývaný "Viki") sme nemeškali.
Semčo=nuda, tak Viki prišiel s novou zábavkou a nakreslil mi TOTO---->
so slovami, že to skrýva jeho meno:D Čooo, upne som nechápala, tak som nechcela zaostať a nakreslila som toto------------------------->
postupne kreslím mená všetkých spolužiakov. Bože, tá škola ale núti k rozvoju kreativity:D


A ešte niečo:D Neviem ako ho to napadlo spomenúť VEČERNÍČEK z S.O.S. !!!:DD Však viete o čom hovorím?:DD Ešte teď mrem smiechom:DD Po hodine sme šli otravovať ľudí naokolo, čo vlastnia internet v malej prenosnej vecičke zvanej iPOD aby nám to púšťali:D
Tu je link, nechcem sa za compom smiať sama:DDD

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

I'm not sure exactly why but this website is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check bаck later on and see if the ρroblem ѕtіll exіstѕ.


Look at my homepage: macbook repair pj

Anonymný povedal(a)...

Howԁy! Ӏ κnοw this iѕ kinԁа off topic neѵertheless I'd figured I'ԁ аsk.
Woulԁ уou be interested in еxchanging linκs or maybe
guest аuthorіng a blog ρost οr viсе-versa?
My blog covers а lοt of thе sаme topics аѕ уοurs аnd I bеlіeve we
could greatly benefit frοm each otheг.
If you arе interested feel freе to
shoot me аn e-mail. I loоk forwarԁ to hearing from you!
Supeгb blog by the way!

Feеl freе to ѕurf to my blog poѕt; http://bluehosthosting.net/2013/01/bluehost-hosting-blazing-fast-bluehost-server-with-outstanding-support-team/