sobota 7. marca 2009

Pán Pravý (...aký by nemal a mal byť)

Trošku teď surfujem na nete v témach o chlapoch a ženách, tak prinášam správy aj sem;) Všetko, čo sem napíšem, je skopčené z netu, čím sa na seba vlastne hnevám, ale mne sa nič vymýšľať nechce:D


Pán Pravý zrejme nebude ten, kto:
- flirtuje s každou sukňou, ktorá stojí v dohľade
- skrýva pred vami množstvo tajomstiev
- plánuje spoločnú budúcnosť, sotva ste sa spoznali
- platí iba za seba
- nie je ochotný niečo na sebe meniť
- svoje napätie ventiluje alkoholom alebo agresiou
- nepočúva vaše názory
- akokoľvek vás obmedzuje, bráni vám v osobnom raste
- hľadá vo vzťahu iba rozptýlenie

Aký by mal byť:
- preletela medzi vami iskra, v brušku vám poletovali motýliky
- jeho dotyk je príjemný, rovnako vôňa jeho tela
- hľadá vážny vzťah
- chce sa o vás dozvedieť čo najviac
- vždy si nájdete spoločnú tému na rozhovor
- máte spoločné záujmy, priateľov
- máte podobný vkus
- dokáže si zo seba vystreliť

Jeeeej, ja umrem, našla som TESTY!!!
Pridávam linky, niesom predsa sebec:D
AKO PôSOBÍTE NA MUŽOV? (tak v tomto som mala 15 bodov:D pre vlastnú bezpečnosť nepoviem čo mi vyšlo, lebo je to fakt kravina:D ale hambim sa, to je fakt:))
AKÝ STE TYP OSOBNOSTI? (som SANGVINIIIK!!! Kreativna, chcem byt obdivovana, ochotna, vraj skacem do reci:D a som prehnane vyrecna:D)
AKÁ STE NÁROČNÁ V LÁSKE? (vraj možem byť rada, že vobec dakoho mám:D)

...a nakoniec článok, čo očakávať od muža podľa jeho znamenia... TADY

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

hehe mne višlo 17 bodov.. vraj som zvodna a vnimana ako ta prava partnerka..či niečo také =D.. vraj sa nehanbim =D ...blbost
dži

Dee povedal(a)...

ohooooo:P inak sprav si to aspon 3krat, ja som davala vzdy tie iste odpovede a vzdy mi vyslo daco ine:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

:o) z prveho testu mam rovnako 15bodikov ako ty :D... z druheho som melancholik, co uz ale davno viem :D:D:D... z tretieho som mala nejako 32bodov.. nie som vobec narocna a druhi to mozu zneuzivat... vsetko na mna sadlo... ale tak snazim sa to zmenit :o)... hlavne to posledne, bo v poslednych dnoch som sa tak citila... akoby vztah asi nemal zmysel a dost ma to trapilo, ved vies aka som...

Dee povedal(a)...

Lesi- no jo, pri poslednom som si spomenula na to, co vravela tvoja mama... neboj, vsetko nakoniec dobre dopadne:)) a ked ne, tak on je postih!!! ale ty si si aspon uzila a aj to sa rata, nie? O:)